Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ja doe ik dus ook altijd. Dus daar ligt het in ieder geval niet aan. Mijn man wilde eerst wel schakelen met CB maar weetje... De kleine is vrolijk, groeit goed, drinkt goed, en heeft genoeg luiers dus ik denk dat het wel goed zit. Als het nou eind vd week nog is kan ik wel even bellen maar denk geen reden tot zorgen. Ook mede door jullie verhalen?
Hebben jullie baby's ook nog een nachtvoeding? We zijn nu helemaal over op fles, een paar dagen geleden de laatste borst gegeven in de nacht. Kreeg het idee dat hij daar niet meer genoeg aan had. Nu komt hij nog steeds. Hij zal het nog wel nodig hebben. Wanneer kan ik verwachten dat hij doorslaapt?
Hier volledig bv. Vorige week sliep ze door van 23u tot 6.45u.... nu helaas s nachts rond 3u weer een voeding. En rond 6.30u standaard wakker. Hopelijk pakt ze het snel weer op. Nog 1 week vrij......
Ik heb echt geluk. Vanaf 3 maanden slaapt mijn zoontje door van 22 tot 7, en sinds een week of 2/3 zelfs van 7 tot 7.. Geef volledig bv. Overdag zijn het wel meer Hazen slaapjes.
Gisteren de voorlopig laatste prikjes gehad. Nu pas weer bij 11 maanden. Wat vliegt de tijd. Deze week ook weer begonnen met werken, wel weer even zoeken naar de balans maar vond het wel weer goed om wat anders te doen dan alleen maar moederen. Hoe is het voor jullie?
Ooh, CLB, wel klein beetje jaloers! Al doet mijn dochter van 11 weken het ook prima, slaapt van 11-7 ongeveer. meestal is ze tot een uur of 11 ook nog te actief om echt weg te leggen. Gister niet, toen heb ik haar rond half 9 in bed gelegd en kwam ze vannacht om half 4, half 7 en kwart over 10(het is tenslotte weekend..!). In de ogen van de meeste ouders slaapt ze dus prima door, op volledig BV. Nu op naar 8-8!