Baby’s geboren mei / juni 2019

Kwijlen jullie babys trouwens ook zo veel? Mijne kwijlt echt non stop, alle kleding is steeds nat. Ook bijt/sabbelt ze enorm veel ol haar vingers. Ik begin toch een beetje te twijelen of ze tandjes krijgt

Hier ook veel kwijlen inderdaad, soms met twee handen tegelijk in dr mond. Ik heb ook al een paar keer gecheckt op tandjes, maar nog niets te voelen. Mijn vriend had al heel vroeg een tandje en ik was ook niet heel laat dus het zou best kunnen. Geen idee of zoiets erfelijk is?

@mamad wat fijn dat jullie vakantie zo goed gegaan is!! Echt knap dat die lange reis ook goed ging. Sacherijnen heb je altijd in een vliegtuig en eigenlijk overal. De broccoli staat klaar voor donderdag, maar ik heb hem 20 min gestoomd en heel klein beetje extra water bij de broccoli gedaan toen ik de blender gebruikte. Is echt een mooie zachte puree geworden.
@Tulipa en hoe was je eerste dag? Ik moest toevallig gisteren beginnen. Maar heb pas de week na jou vakantie. Hoeveel dagen werk je nu?
Hier ook veel kwijlen. Heb ook al gevoeld of er tanden komen. Ook omdat hij al een week best moeilijk is. Maar het voelt overal hard dus nog niets op komst denk ik.

Jippie, het beviel wel goed eigenlijk. Gisteren veel achter de laptop gezeten s ochtends en de hele middag vergaderd. Ik merkte wel dat ik snel moe werd achter de laptop (niks meer gewend Haha). Dit schooljaar werk ik vier dagen: 2 dagen ambulant, halve dag bestuur gmr, halve dag ondersteuning op school en 1 dag voor de klas. Lekker divers dus! Na de zomer ga ik denk ik een dag ouderschapsverlof opnemen.

Oh, bericht per ongeluk al verzonden. Ik wilde nog vragen hoeveel dagen jullie werken en of jullie ook al ouderschapsverlof nemen. Mijn vriend werkt overigens ook vier dagen.

Dat is zeker divers Tulipa! Wel leuk al die verschillende dingen. Ik ben nu 3 dagen gaan werken en op papier 4. Voor die 4e dag heb ik betaald ouderschapsverlof opgenomen. Dat loopt tot ergens in juni en dan ga ik op papier ook 3 dagen werken. Ouderschapsverlof is al wel berekend op 3 dagen zodat ik straks niet hoef terug te betalen.

Ik werk 2 dagen waarvan 1 ouderschapsverlof!
Hier zoooo erg te maken met 'slaapregressie'.. pff
Lachen met geluid doet hij al een maand of zo, maar rollen nog weer niet :p

Hi!
ik ben op contract 1 dag minder gaan werken en mijn vriend heeft 1 dag per week ouderschapsverlof. 
Hier zijn we weer veranderd van voedingsschema, Kae zat op 4 flessen maar toch terug naar 5 gegaan aangezien ze in de nacht wakker werd. Dus zijn ons oude vertrouwde ritme aan het oppakken. Gister bij CB geweest en zeiden ook dat het dan toch te vroeg is geweest om naar 4 flessen te gaan. Pas als ze echt meer gaat eten kab de laatste fles eraf. Maar echt in de nachten veel huilen doet ze niet, als ze ff jengelt doen we speen erin en slaapt ze weer door. 
Ze heeft nu 2 keer echt schatergelachen! Zo leuk! En rollen doet ze bijna! Groeit goed, 6900 weegt en ze is 64 cm (5 maanden is ze nu). 2e ronde prikjes gehad.
nog meer mensen advies gekregen om te starten met pindakaas en eieren? 

Terug
Bovenaan