Baby’s geboren mei / juni 2019

Wij gaan morgen een week naar Centerparcs, ben benieuwd hoe dat gaat! Hele lijst wat we voor die kleine meenemen. 
We hebben de wagen al omgebouwd! Maar de ‘buggy’ kan ook in ligstand gezet worden. Kae vindt het super, kan ze lekker om zich heen kijken en heeft goede steun want ze zit niet zelf. 
Zitten vindt ze leuk bij ons op schoot etc, maar ben er nog voorzichtig mee. Ze wilt wel steeds, ook in de stokke new born continu zichzelf optrekken. 
Hier nu ook 2 nachten op rij natte luier ‘s ochtends! Grrr! 

Haha hier is de buggy inzet al vanaf 3 maanden, toen paste meneer niet meer in de reiswieg.. :(
Ik heb het geluk dat ik weinig werk en dus bijna altijd thuis ben met de kinderen. Ik wil weer twee jaar borstvoeding geven :) kan me voorstellen dat dat met werk en gedoe en niet in het openbaar kunnen voeden etc wel erg lastig wordt gemaakt. 
Tulipaa lekker in zon voorraadhok ook :(..

Ik ben de borstvoeding aan het afbouwen. Met afbouwen en de vriezer voorraad zal ze zo'n 5.5 maand bv hebben gehad. Ik vond het mooi geweest. Kolven met werk soms erg lastig te plannen, ik zit op 3 verschillende locaties en kan met spoed opgeroepen worden. En verlang wel naar ietsje meer vrijheid. Lang getwijfeld maar het is goed zo.

@Steefje wat leuk Centerparcs! Wij gaan ook toevallig. Een midweekje dus maandag weg. Welke CP gaan jullie naartoe? Wij naar Het Heijderbos. 
@Zwanger yes, bewonderenswaardig 2 jaar! Ben benieuwd hoe het ons de komende tijd zal vergaan.
Voor alle mama's die gaan afbouwen, veel succes en ik hoop vooral dat jullie niet teveel pijn en stuwing gaan krijgen!
Nieuwe vraag, we gaan volgende week dus voor het eerst zwemmen met de kleine man maar ik wil graag zijn oortjes beschermen. Ik kan me herinneren dat mijn moeder vroeger johannesolie in onze oren druppelde. Wat zijn jullie ervaringen? Doen jullie uberhaupt iets aan bescherming? Aaron is al vanaf maand 3 verkouden namelijk ? heb lang gewacht maar denk dat hij wel een jaar verkouden blijft dus wil het toch proberen....

Zooo ik ben weer bijgelezen. Ik merk dat ik het door het werken veel drukker heb en dan vaak niet toekom aan het forum.
Hier gelukkig geen slaapstrubbels en niet zoveel last van de wintertijd.
Verder gaat het prima. Hij krijgt nu wel echt een ritme. S ochtends een fruithapje en s avonds een groentehap. Vooral fruit gaat er heel snel in en meneer blijft maar happen en lachen. Groente (2ijsblokjes) gaat ook prima en eet hij vaak ook op. Behalve bonen na 2 dagen huilen en onze armen wegduwen en zijn hoofd opzij gooien zijn we gestopt. Die proberen we over een tijdje wel weer.
Met zwemmen niets speciaals gedaan.

Ik heb ook niets bijzonders gedaan bij het zwemmen. Lotte heeft alleen wel al een dubbele oorontsteking gehad. Dat hoeft helemaal niet van het zwemmen te zijn, maar kan wel. Ik lees even mee voor opties voor bescherming.

Heb het CB inmiddels gesproken. We kunnen gewoon zwemmen met verkoudheid zolang hij zich lekker voelt en geen koorts heeft. Oortjes kunnen idd beschermd worden dmv een druppel olien in ieder oortje (zonnebloemolie, slaolie, olijfolie, alle voedselolien konden). Zo bescherm je de oortjes iets tegen vuil water....

Goedemorgen, ik sluit me ook graag aan bij deze topic. Ik heb een zoontje van 5 maanden. Een lekker ding! Hij eet goed en speelt steeds meer met zijn babygym. Lastig is nu dat hij i.p.v. om 7u al om 5u wakker is. Slaapregressie lees ik bij jullie. Iemand tips? 
Fijne zaterdag 

Terug
Bovenaan