Baby’s geboren mei / juni 2019

Hier is ze standaard om 6:12 wakker, de intentie is om haar om 19:00 op bed te leggen maar om 18:30 is ze vaak al te moe.. ik hoop eigenlijk dat ze gewoon weer van 7-7 kan slapen (met tussen voedingen) laatst waren we toevallig een avondje weg, en ging ze maar niet slapen, ze sliep toen pas om 9 uur en werd de volgende ochtend om kwart over 8 wakker, heeerlijk! Maar ja, als ze mke is ga ik het niet rekken natuurlijk.
Hier een dun jasje in de maxi cosi, en zo'n lekkere teddy voetenzak. Maar moet eerlijk zeggen dat ik ook wel eens gewoo  haar jas doe hoor, trek dat ding gewoon strakker aan.
In wat slapen jullie kindjes en hoe koud is de kamer?

Hoi, wat doen jullie als je kindje om 5u wakker wordt i.p.v. 6.30u? Mijn zoontje is dan nog moe en heeft geen honger. Ben benieuwd. 

Hier in de maxicosi alleen een winterjas aan en nog geen voetenzak of iets dergelijks.. misschien dat we die maar eens aan moeten gaan schaffen. Ik vind het nu ook nog niet zo koud in de auto. Hij is gelukkig snel opgewarmd.
In bed heeft hij een pyjama aan en een dikke slaapzak met lange mouwen. Volgens de babyfoon is het meestal rond de 18.5 graad op zijn kamer.
En de eerste fles is elke dag anders... op mijn vrije dagen is die rond half 10. De oma dagen rond 9 uur en de kdv dag om 6.45. Op zondag mag hij als hij wakker is rond 9.00 uur tussen ons in komen liggen en dan hebben  we grote lol.

Hij slaapt in een romper met lange mouwen, een dun shirtje met lange mouwen erover en dan een broek waar voetjes in zitten. Met dat aan doen wij hem in zij puckababy slaapzak. 
Hij is dol op warm slapen. Er ligt namelijk ook een hydrofiele doek over hem heen als hij slaapt. Hij zweet niet in zijn nek, dat is voor mij een teken dat het warm genoeg is. 

@Vera, we zijn op Heijderbos ook! 
Kae slaapt in de puckababy 4 seasons bag (sinds een week, nog iets te groot). Ze ligt in de ‘herfst’ zak zeg maar. Alleen een romper korte mouw. Is tussen de 17,5 en 18,5 graden op haar kamer. Ze heeft het niet koud eb slaapt er goed mee. Als ik de zomer variant pak dan romper, pyjama en deken overheen. Vindt het TOG overzicht erg handig van Puckababy. 
Hier een dik vestje met aan de buitenkant teddy, is het erg koud dan kan de teddy kant naar binnen. Soms deken over ff maxi cosi. Voetenzak wou ik aanschaffen maar zeiden dat dit tot 6 mnd ongeveer te gebruiken is. 

Ik laat haar hier slapen met een pyjama, mouwloze romper, slaapzak zonder mouwen en dekentje. Kamer is rond de 17 graden, ben af en toe bang dat ze het koud heeft.
Slapen jullie babys inmiddels allemaal door? Hier komt ze steeds vroeger voor een voeding! Nu rond half 3.. terwijl we 2 maanden terug nog op half 6 zaten. Maarja, ze weigert dan ook alle flessen overdag en drinkt maar rond de 500 ml per dag. Nog iemand tips? 

Hier slaapt hij in een mouwloze romper, pyjama met voetjes en een slaapzak. 
Mijn baby slaapt zeker niet door nee. Hij slaapt wel die 'doorslaapperiode' van 6 uur achtereen, maar zeker niet van 8 tot 7 of zo. Minimaal 1 keer komt hij nog wel. 
Het 5 maanden sprongetje? Dan drinken ze minder?

Hier ook tussenin als hij te vroeg komt en niet meer in slaap kan komen. 

Oh en is dat toevallig tijdens de wintertijd gebeurt? :( Hier ook steeds een uur eerder nu. Ik ga proberen het steeds iets op te schuiven.. super vermoeiend voor je :( hier is het nog een redelijke tijd, want hier is het 6 uur op :p
Ik denk hier weer ook een sprongetje want overdag slaapt hij steeds een half uurtje :eek: lekker mannetje :) en dat dan zon 3 keer, veel te weinig dus

Terug
Bovenaan