Baby’s geboren mei / juni 2019

Ik laat de boodschappen ook bezorgen hoor.  Is gratis en scheelt veel sjouwen en gedoe.
Maatje 68 begint krap te zitten. Nu bijna 5.5 maand oud. Hier gaan flessen van 210/7 gemakkelijk naar binnen (4x) en dan ook nog rijstebloem in de laatste van 19.30/20.30.
Dan nog 125 Gr fruit en 125 Gr groenten. Soms 30cc rooibosthee erbij. En ik denk dat als ik s nachts nog een flesje zou geven hij het ook prima vindt. Best een hongerlapje. Zijn er meer mensen die 4x 210/7 geven? 

Hier geen 4*210 maar 5*180! Mega etertje hier, want ook groente en fruit gaan dagelijks naar binnen. Ze is nu 5 mnd en zit in maatje 74. Time flies!!
boodschappen doen we hier elke dag als ik niet hoef te werken. Ik werk momenteel nog maar 2 dagen, nog verlof bij 1 werkgever. Wil alleen snel weer meer werken. Klinkt onaardig maar verveel me kapot thuis! Dus boodschappen doen is een welkom uitje hihi

Hier geen flessen dus daar praat ik niet over mee :p
Pindakaas vindt hij lekker. Ei ook! :p moesten we inderdaad mee beginnen. Fruit krijgt hij nog niet. In principe ga ik vanaf 6 maanden aan de hapjes, nu alleen als ik wat heb wat hij mag. Ik breek dan stukjes af. Pureren die ik niet. Vanaf 6 maanden gaan we aan de rapley.. 
Hier ook 5 maand en 74. Ik ben benieuwD hoe hij groeit, moet pas in december naar het consultatiebureau

Hoe kan je je thuis vervelen :p ik heb echt altijd wat te doen, doodvermoeiend :p
Nee hoor, snap het wel. Ik werk dit jaar 1 dag en vind het helemaal fantastisch met de kinderen thuis :D zou zeer graag stoppen met werken. Maar een peuter en een baby is toch net anders dan een baby alleen :p. En thuis levert een hele hoop stress op vind ik, met alle verantwoordelijkheid voor de kinderen en het huishouden. Maar ik geniet er wel volop van 

Hoe bieden jullie pindakaas en ei aan?
Kiezen jullie voor die puur natuur pindakaas of zijn er ook dames die het zelf maken?
Ik ben benieuwd!

Hier drinkt onze man 5x 150+5, vandaag even extra wezen wegen en hij blijft qua groei beetje hangen op zijn gewicht. Is nu 6935 gr en 68,5 cm. 
Vanaf nu elke dag fruit en groentehapje geven en een papfles. 
Ben ook benieuwd hoe jullie pindakaas en ei aanbieden. 

Wij hebben vandaag ook weer gewogen. 66 cm nu en 5860 gram. De lijntjes lengte en gewicht gaan steeds iets verder uit elkaar lopen. Hier ook het advies om al wat meer andere voeding te gaan geven. De broccoli was geen succes dus morgen maar eens worteltjes proberen.

Hier was broccoli de eerste keren ook echt geen succes, zelfs tot kokhalzen aan. Van wortels krijgt ze vaak harde poep dus daar ben ik nog voorzichtig mee. Maar bloemkool en dopwertjes zijn echt een succes! Daar kan ze wel.van blijven eten!
Hier de hele nacht gespookt na de prikjes, wat een ellende zeg. Heb 3 uur geslapen en toen weer een dag gewerkt. Gelukkig is het nu even klaar met die prikjes.

Terug
Bovenaan