Baby’s geboren mei / juni 2019

Summerrr dat was met de broccoli ook. Kokhalzen en daarna  gooide ze al dr melk er uit, was echt sneu. Na de worteltjes wilde ik idd doperwtjes proberen.

Pindakaas maak ik niet zelf, heb 100% pindakaas gekocht. Elke week 3 theelepeltjes, ik doe t in t fruithapje, gaat hier prima.
Van t ei maak ik roerei, dat pureer ik mee in t groentehapje. Heel fijn prakken zou ook kunnen.

Ei breek ik stukjes vanaf en dat geef ik. Pindakaas kreeg hij op een lepeltje, maar kan ook door de groente. Ik kies inderdaad pure pindakaas, zelf maken heb ik nooit over nagedacht ?

Moet echt even omschakelen. Pindakaas en ei !! ..Dat was echt ondenkbaar bij nummer 1. Zo zie je maar hoe alles weer veranderd in de tijd. Scheelt 7 jaar.
Vannacht was huilen met de pet op. Elk uur wel gezien. Hij is heel verkouden. Zo zielig. Heb nu maar een ui naast zijn bed gezet. Hopen op een betere nacht. 

Zooo weer helemaal bijgelezen.
@Vera dankjewel voor de tip. Had hem hier bij de zeeman niet gezien dus zal eens bij een groter filiaal kijken.
Verder gaat het hier vrij makkelijk allemaal. Net 5 maanden geworden, maar zit nog gewoon in 68, terwijl hij al wel 71 cm is. Er zijn al veel lange baby's op het forum. 
Hij krijgt 5 flessen van 180+6 en 3 ijsblokjes fruit en 3 ijsblokjes groente. We hebben al peer, banaan en appel gegeven. Peer en appel heb ik kort gestoomd en toen in de blender. Qua groente wortels, broccoli, bloemkool, bonen en erwten gehad. Nog geen pindakaas en ei gehad. Slaapritme hebben we ook wel te pakken. 's avonds rond 8uur naar bed en dan nog een fles om half 11 en dan om 9uur s ochtends weer de 1e fles. Hoop dat die van half 11 er snel af kan. Avond en nacht slaap gaan altijd goed en we hoeven er dan ook nooit uit. Overdag wisselen de slaapjes nog wel wat, maar om half 2 in ieder geval naar bed, meestal.tot half 4 maar soms maar tot half 3.
Hebben jullie je kinderwagen al omgebouwd?

Jippie, ik heb de wagen al omgebouwd. 
Volgens mij is Kae een kleintje vergeleken met jullie allemaal. Ze past sinds 1,5 week in 68 en is morgen 6 maand! Maandag naar cb ben benieuwd. 
Groente doe ik bloemkool, wortels, broccoli, erwten. En roerei maak ik en doe ik erdoor (niet altijd). Pindakaas op lepeltje. 
Hier was het de laatste tijd elke ochtend doorgelekt, maar sinds ik Pampers Baby Dry gebruik voor de nacht geen last meer van. Kan toeval zijn, maar volgens mij hadden meerdere er last van dus misschien het proberen waard!

Hier ook de wagen al omgebouwd. Aaron is nu 5,5 maand. Als ik het zo lees dan ook nog een kleintje want past nog prima in 62/68.
@Steefje hebben jullie het leuk gehad in Centerparcs? ?
Hier begint de lekkage ook weer... Misschien toch voor de nacht dan pampers baby dry of premium protection proberen...
Voor wat betreft roerei.... Beetje domme vraag misschien maar dat is toch met melk? Welke melk gebruiken jullie daar dan voor? Flessen/borstmelk? En roerbak je dat dan in olie? Ik zat er gewoon aan te denken om een gekookt eitje te prakken... ?

Terug
Bovenaan