Ik ben heel benieuwd of mijn dochter ooit leert terug rollen; ze vindt het veel te fijn op haar buik en houdt het ook heel lang vol, ze ligt gerust een half uur/drie kwartier op haar buik en dan is het al weet tijd voor de volgende activiteit. Als ze écht moe is (tijd voor dutje), zakt haar hoofd naar beneden en roept ze, maar als ze dan wordt omgedraaid is het huilen geblazen. Overigens is dat niet zo vaak, de afgelopen dagen deed ze 3 dutjes van 15-30 minuten per dag, beetje weinig voor een meisje van nog geen 5 maanden, maar ze lijkt nog net zo vrolijk. Nachten gaan prima, dan heeft ze nog een voeding rond 11 en 4, maar verder slaapt ze van half 8-half 8. Maandag eerste echte dag op de crèche, vind ik echt wel spannend! Het wennen ging prima, ze was vrolijk en vond alles best, maar sliep daar 1 keer nog geen uur..
Ooh en zijn er meer baby’s die echt niet enthousiast worden van groente? Mijn dochter doet inmiddels haar lippen strak op elkaar zodra ze iets ziet dat lijkt op wortel, bloemkool of broccoli. Sabbelen op een sinaasappel daarentegen vindt ze fantastisch, ze rammelt bijna uit haar stoel van blijdschap als ze de sinaasappel alleen maar ziet.