Baby’s geboren mei / juni 2019

Natuurlijk mag je meeschrijven! Het is een open forum. Gezellig.
Tussen mijn kinderen zit ook 7 jaar. Wil jouw dochter ook steeds rondlopen met de baby's? Als het aan haar ligt pakt ze hem steeds uit de box en gaat ze hem op de bank knuffelen. Het mag wel..maar ik moet er wel bij zijn.Ze is zo super trots en blij. 

Welkom twingirls! Wat bijzonder een tweeling, heel gaaf lijkt me dat, maar ook echt wel pittig!
Zitten jullie ook allemaal volop in de voorbereidingen voor kerst? Wij hebben het de afgelopen tien jaar in het buitenland gevierd met mijn familie, maar nu met onze kleine meid blijven we allemaalcin Nederland zodat beide families mee kunnen feesten. Het feestje is eerste en tweede kerstdag bij ons dus ik ben nu voor het eerst in jaren druk bezig met het opstellen van een menu en het maken van een boodschappenlijst. Tussendoor nog een kerstkaart maken, want ach dat is ook wel leuk en cadeautjes inpakken. Ik heb er echt zin in dit jaar, voor het eerst met een kleintje. Ik was altijd al wel fan van de feestdagen, maar dit jaar voelt het toch specialer. De outfits voor madame heb ik gisteren geshopt dus we zijn er zo'n beetje klaar voor. Alvast een hele fijne kerst allemaal! Veel plezier met de familie en alle nieuwe baby's!

Nog meer baby's die in de fase zitten van week 29/30 en last hebben van de 3 H's? Ik herken mn eigen kind soms niet meer. Als ie wakker is vooral aan het chagrijnen en jengelen. En verder snachts de boel op stelten zetten.
Oei ik groei erbij gepakt.... Schijnt dus zo'n fase te zijn (geen sprong). Op zich fijn die verklaring maar het is wel slopend! Ik wil de happy baby weer terug!

Zie nu pas jouw berichtje Tulipaa, leuk dat je zo in de kerstpret zit! ? ik heb nooit echt iets gehad met kerst. Dus ik kon mooi dit jaar de kleine als excuus gebruiken dat we niet het land door hoefden te crossen naar familie. Heel chill!

Welkom twingirls! 
Pff ja veraa. Geweldige fase ? man man man. En hij wil ook nog niet goed slapen. En ik ben te lui om hem 's nachts te troosten IPV voeding te geven dus hij kreeg weer veel nachtvoedingen.. top. 
Hier wel een kerstboom in huis en de familie woont dichtbij dus daar gaan we eten. Kerstkaarten stuur ik altijd. Met een verfwerkje van de kinderen erop dit jaar. 

Zo haha zwanger yes! Precies zelfde hier! Geen zin om snachts dat gevecht aan te gaan (nachten ook drama hier) dus ook meerdere nachtvoedingen bij ons.... Heel herkenbaar. Dit mag van mij snel overgaan want ik wil hem nu wel eens voorzichtig op zn eigen kamertje laten slapen. Maar dat is in deze fase echt nog grotere paniek...

Hier helemaal niet bezig met kerst.. Lijkt wel overleven hier.. 
morgen 7 maanden oud, maar zijn hele zevende maand is een ramp voor ‘m.. Gestart met ‘n fikse verkoudheid, gevolgd door de 6de kinderziekte, gevolge door buikgriep (van mij) en vervolgens afgelopen 8 dagen volle bak te vechten tegen het rs virus. Op woensdag zaten we tegen een zkh opname aan, dus of starten met dwangvoeding of een opname, zorgverlof gekregen.. Alles op alles gezet om er vocht in te krijgen, gestart met vernevelen en heeeeel veel zorgen.. tussendoor kreeg hij 2 tanden en nu het rs enigzins overwonnen is, heeft hij vannacht tand nr 3 doorgekregen.. Hij is zooo ontzettend zielig. Mijn/onze energie is op en dan moet ik nog allew voor kerst gaan halen.. 
Hopen op een pauze voor onze kleine man..

Mama D wat heftig zeg!! Snap heel goed dat het overleven is! 
Heel veel sterkte en hopelijk is de kleine snel weer de oude!

Hier hebben we wel een kerstboom en vieren de kerst bij de families. Verder vooral proberen om Jaxx in zijn ritme te houden.. Hij is snotverkouden dus slaapjes overdag zijn drama en kort. Gevolg: een kind wat bijna nergens zin in heeft.
In de nacht slaapt hij gelukkig nu weer goed van 19:45 tot 6:00 uur.  Hij heeft op het moment geen zin in fruit of groente, maar drinkt gelukkig wel zijn flessen.

Fijne feestdagen iedereen, geniet van jullie kleintjes (die soms al niet meer zo klein lijken☺️)

Terug
Bovenaan