oh wat fijn al deze herkenning! Sorry, heel naar voor jullie natuurlijk, maar voor mij fijn om te weten dat mijn spookje niet enige is die er met name ‘s nachts een potje van maakt. Hier begon het week of 3 geleden met zielig zijn en knalgroene poep, dacht toen dat de tanden wel zouden komen, maar niets te zien nog. Vervolgens sliep ze een weekje wel aardig en toen was het echt bal; eerst samen ongeluk gehad, waar we wonder boven wonder niets aan over hebben gehouden, maar wat wel maakte dat ze, na een beetje mopperen en huilen ‘s avonds naast mij in bed eindige (naast bed slaapt ze normaal in haar co-sleeper, uit bed vallen kan dus niet en ik slaap dan in pyjama en met deken alleen over mijn benen). Aapje sliep prima, maar wilde nooit meer eigen bed in. Avond erna nacht lang huilen; koorts. Na 6 dagen koorts toch maar naar huisarts (moest tussendoor naar CB, daar werd ze nagekeken maar zagen ze niets), bleek een dubbele oorontsteking te zijn. Nu al dag of drie aan de AB, helpt fantastisch, maar vannacht elke drie uur wakker voor voeding en dan vervolgens écht niet in haar bed willen, dus steeds een half uur huilen. Gelukkig heeft ze overdag nergens last van en is ze gewoon vrolijk. Helaas gaan de hapjes voor geen meterF toen ze zich niet lekker voelde dronk ze al een stuk minder en sinds ze ab krijgtF wil ze niets meer in haar mond en zeker geen lepel. We bieden vanalles aan, maar ga er geen strijd van maken. Ze slaapt ze overdag ook echt amper, maar dat is niet nieuw.
Zijn er hier nog meer met mini’s? Ze is nu 6,5 maand en 63cm. Maak me geen zorgen, ze weegt netjes 7100 gram, dus is lekker bol. Op haar kerstjurk na zit ze nog steeds in 62