Baby’s geboren mei / juni 2019

Nou, wat een heftige maand dit! Ze heeft inmiddels bijna 5 tanden in 2,5 week.. ik kan niet meer! We zijn net verhuist en toen begon het.. nu heeft ze er drie beneden, 1 boven bijna door en ik zie alweer een nieuw scheurtje. Ze begint boven ook met haar hoektanden, beetje vreemd. Ik ben zo onwijs moe.. we slapen echt max 4 uur per nacht, moeten haar echt in slaap wiegen en het hele ritme is verdwenen. Ik kon haar altijd neer leggen en weglopen. Hopelijk is dit snel over...
Niet te geloven dat ze alweer richting de 7 maand gaat.. nog receptjes voor hapjes die bij jullie een succes zijn?

5 tanden ? wauw.. hopelijk is het snel klaar. 
Hier geen recepten. Hij is even een tijd ziek geweest en toen wilde hij niet eten. En ik bleef alles maar weggooien. Nu besloten eventjes over te gaan naar potjes behalve als wij eten wat hij mag. En ja hoor, dat gaat er wel in ? soms. 
We blijven aanmodderen. Nu ook alweer 2 keer wakker geweest vanaf 8 uur. Tsja

5 tanden ? wauw.. hopelijk is het snel klaar. 
Hier geen recepten. Hij is even een tijd ziek geweest en toen wilde hij niet eten. En ik bleef alles maar weggooien. Nu besloten eventjes over te gaan naar potjes behalve als wij eten wat hij mag. En ja hoor, dat gaat er wel in ? soms. 
We blijven aanmodderen. Nu ook alweer 2 keer wakker geweest vanaf 8 uur. Tsja

Nou bij jullie dus ook! Echt slecht slapen, mopperen en totaal niet zichzelf. Vooral de nachten zijn killing. Mama D ik leef met je mee, hopen dat het snel over gaat. 
Eten... iemand ook al vis of vlees gegeven? Aangezien we idd al richting 7 maanden gaan!! Wat vliegt de tijd toch 

oh wat fijn al deze herkenning! Sorry, heel naar voor jullie natuurlijk, maar voor mij fijn om te weten dat mijn spookje niet enige is die er met name ‘s nachts een potje van maakt. Hier begon het week of 3 geleden met zielig zijn en knalgroene poep, dacht toen dat de tanden wel zouden komen, maar niets te zien nog. Vervolgens sliep ze een weekje wel aardig en toen was het echt bal; eerst samen ongeluk gehad, waar we wonder boven wonder niets aan over hebben gehouden, maar wat wel maakte dat ze, na een beetje mopperen en huilen ‘s avonds naast mij in bed eindige (naast bed slaapt ze normaal in haar co-sleeper, uit bed vallen kan dus niet en ik slaap dan in pyjama en met deken alleen over mijn benen). Aapje sliep prima, maar wilde nooit meer eigen bed in. Avond erna nacht lang huilen; koorts. Na 6 dagen koorts toch maar naar huisarts (moest tussendoor naar CB, daar werd ze nagekeken maar zagen ze niets), bleek een dubbele oorontsteking te zijn. Nu al dag of drie aan de AB, helpt fantastisch, maar vannacht elke drie uur wakker voor voeding en dan vervolgens écht niet in haar bed willen, dus steeds een half uur huilen. Gelukkig heeft ze overdag nergens last van en is ze gewoon vrolijk. Helaas gaan de hapjes voor geen meterF toen ze zich niet lekker voelde dronk ze al een stuk minder en sinds ze ab krijgtF wil ze niets meer in haar mond en zeker geen lepel. We bieden vanalles aan, maar ga er geen strijd van maken. Ze slaapt ze overdag ook echt amper, maar dat is niet nieuw.
Zijn er hier nog meer met mini’s? Ze is nu 6,5 maand en 63cm. Maak me geen zorgen, ze weegt netjes 7100 gram, dus is lekker bol. Op haar kerstjurk na zit ze nog steeds in 62

Welkom nieuwe mama’s! En beterschap voor de kleintjes die ziek zijn. En voor de mama’s natuurlijk ook!
hier zitten we nu in een rustig ritme alleen ik merk nu echt dat het eerste tandje komt. Gek hij Kae is 7,5 mnd en ps de eerst (!). Wel onrustige periode gehad, ook idd verkouden, oortjes, nieuw ritme oppakken (3 flesvoedingen) maar nu is ze de vrolijkheid zelfde. Ik zou nu ook in die periode moeten zitten van huilen hangerig etc zonder een sprong maar denk dat we het al gehad hebben. 

En fijne dagen allemaal! Vindt het wel bijzonder!! Maar ook benieuwd hoe ze dit oppakt want we vliegen van hot naar haar met haar! Hihi! 

Terug
Bovenaan