Baby’s geboren mei / juni 2019

Och, jongens.. Nora maakt er 's nachts echt een potje van. Ze ligt rond 8/9 uur op bed. Dan slaapt ze n half uurtje/ uurtje. Dan wordt ze hardhuilend wakker. De enige manier om dr dan stil te krijgen, is door dr bij me te nemen. Uiteindelijk gaat ze mee naar beneden en is ze weer vrolijk. Ik ga altijd rond half 10 naar boven, dan krijgt ze een fles en gaat ze slapen. Dan wordt ze vaak rond half 2 weer hardhuilend wakker, haar bij me nemen werkt dan ook niet. Het enige wat dan helpt, is een fles. Dan rond 6/7 uur weer. Ze slaapt super onrustig. Veel gepiep, en onrustig gedraai.
Ik heb m'n slaap nogal nodig vanwege chronische vermoeidheid en een aantal uren plat liggen vanwege chronische bekkenklachten. Ik weet t echt ff niet meer. We hebben nu overdag een goed ritme, ook met hapjes etc. 

Herkennen jullie dit? Zo ja, zal het dan "maar" een fase zijn?? Ik hoop het maar. Ik begin in januari met een intensief revalidatietraject dus heb m'n rust erg nodig?

Na 4 nachten weer ellende en soms wel 6-7x eruit om te troosten (en te voeden ?) zijn wij de wanhoop redelijk nabij. Tot ik op het forum ging kijken en weer las dat het bij iedereen ruk gaat momenteel. Maakt het niet ineens leuk, maar wel wat meer geruststelling ofzo...
Wij zijn Aaron ook aan het laten wennen om ook 's nachts in zn eigen slaapkamer te slapen... Dat gaat goed tot 23u, soms 1u en dan is hij compleet in paniek. Dus weer terug naar de wieg in onze kamer. Dit is wel even doorbijten. 
Zat zelfs al te lezen hoe een slaapcoach werkt maar met deze verhalen op het forum laat ik het toch nog maar even gaan. 
Pittig he! Gelukkig zijn we vandaag vrij met zn allen!
Succesreceptjes hier zijn: zoete aardappel met broccoli, zoete aardappel met courgette, pompoen met bloemkool.
Ei kotst hij standaard uit dus dat laten we voorlopig achterwege.
Brood is ie gek op (al vindt ie het kauwen nog wat lastig... Is ook niet gek zonder tanden. @Steefje je bent dus niet alleen met Kae haha Aaron is nu 7 mnd en heeft ook nog niks!)
Kip en vis en vlees nog niet mee begonnen. Alles op zn tijd!
Merry christmas everyone!

Hier gaan de nachten tot nu toe prima! Succes iedereen die in de fase zit waar de nachten onrustig zijn! Het gaat over zullen we dan maar zeggen ☺️ 
Gisteren voor het eerst een scheurtje gezien in zijn tandvlees, dus na 7 maanden is de eerste onderweg! 

De nachten zijn ook hier echt geen probleem. M. slaapt mooi het klokje rond van goed 20 uur tot 8 uur de volgende ochtende (tenzij hij vroeger op moet voor het kinderdagverblijf). 
Maar we zijn ook hier in week 29-30 aanbeland. Is/was dit bij jullie ook zo heftig of is er hier nog iets meer aan de hand? We zijn al enkele dagen aan het troubleshooten hier... Hij heeft ook wel wat rode billen? Is hij wat uit zijn ritme nu het kinderdagverblijf gesloten is? Toch tandjes die er aan komen? Sinds kort loopt ook de groenten- en fruitpap helemaal vlot, dus misschien moeten zijn darmpjes daar ook wat aan wennen? 
We hebben normaal een suuuupervrolijk en blij mannetje, maar nu lijkt hij nergens te vreden! Dat maakt me meteen zo onzeker!

Hier ook slaapproblemen. Meneer heeft al vanaf 5 weken doorgeslapen en vanaf begin december van 8 tot 8. Deze week ineens 3 avonden dat hij er een half uur in ligt en keihard gaat huilen. Laten liggen heeft geen zin, want hij gaat helemaal over zijn toeren. Als we hem er uit halen is het goed. Zodra we hem weer wegleggen is het gelijk weer krijsen. Hij moet dus echt in diepe slaap tegen ons aan vallen en dat duurt wel een uur en dan kunnen we hem wegleggen en slaapt hij wel van 23.00 tot 9.00, maar met die feestdagen was het best lastig om hem in diepe slaap te laten vallen zonder dat hij gestoord werd.

Hier gaan de nachten steeds wat beter. Sinds kort de laatste voeding eraf en dat gaat goed. Ze huilt vaak nog wel een keer hard, maar slaapt dan nog. Snel speentje geven en met geluk slaapt ze dan wel verder. Maar gaat ook nog wel geregeld een keer snachts aan de klets. Overdag wel altijd vrolijk en tevreden! Eet goed fruit en groente, ze geniet daar echt van!

Thnx Vera voor je berichtje! Hier zit het eerste tandje er nu echt aan te komen. Sinds een paar dagen flinke spuitluiers. Wat hangeriger. Eet ook minder. Fles gaat ene dag goed andere dag ook niet. ook in de avond en nacht onrustiger. 

hier ook echt soms overstuur huilen. Als we haar getroost hebben en weer neer willen leggen begint ze opnieuw. Ik vraag me ook echt af of het niet te vroeg is dat we naar 3 flessen zijn gegaan. Vast voedsel eet ze nu ook minder. Net was ze ook weer ineens overstuur wakker. Eruit gehaald. Even naar beneden. Totdat ze wat vrolijker is. Begon weer te gapen dus hup na bed. Dronk nog klein flesje op. Ze zal het wel nodig hebben. 

maar hier zijn we in ieder geval ook erg zoekende op het moment! Wordt er zo onzeker van. Helemaal omdat ze echt al heel snel een goede doorslapen was. 
@Jippie ik herkent het precies! Duurt bij ons dus al een tijdje. Ene dag beter dan de andere. Is ook wel weer verkouden tussendoor geweest. Erg hoesten. 

Terug
Bovenaan