Baby’s geboren mei / juni 2019

Goedemorgen hebben jullie leuke kerstdagen gehad? Onze kleine was voorbeeldig. De nachten zijn weer rustig en hij is weer zoals we van hem gewend zijn. Het heeft wel 2 weken geduurd, maar het gaat dus over! Gelukkig maar. Op naar oud en nieuw ik ben benieuwd

Gelukkig nieuwjaar voor iedereen! Het jaar waarin we al naar de 1ste verjaardag toe bewegen.. O my, wat gaat het snel..
Allemaal goed doorgekomen? Wij zijn thuis gebleven, pizzarette met de kids van mijn vriend en om 00:10 lag ik in bed ??
Kleine man gelukkig goed doorgeslapen en de ziekenboeg lijkt eindelijk voorbij, op was gehoest na.. 

Jaaa, gelukkig nieuwjaar iedereen!
Hier bij 7 maanden nog geen tandjes in zicht maar dat komt vast wel goed. 

Heeft iemand een goede tip voor een speelkleed waar je op kunt draaien en leren kruipen? 

[quote quote=10278995]Jaaa, gelukkig nieuwjaar iedereen! Hier bij 7 maanden nog geen tandjes in zicht maar dat komt vast wel goed. Heeft iemand een goede tip voor een speelkleed waar je op kunt draaien en leren kruipen?[/quote]
Beste wensen iedereen!
Ik was ook opzoek naar een fijn kleed en heb nu de: Tiny Love Supermat - Magical Tales
Ben er heel blij mee lekker groot en zitten leuke speeltjes aan wat uitdaagt om te kruipen. 

[quote quote=10278995]Jaaa, gelukkig nieuwjaar iedereen! Hier bij 7 maanden nog geen tandjes in zicht maar dat komt vast wel goed. Heeft iemand een goede tip voor een speelkleed waar je op kunt draaien en leren kruipen?[/quote]
Zeker! Ik heb 2 weken geleden de vouwmat (gymmat) van ikea gekocht. 25€, prima weg te zetten en leuke is dat ze er nog heeeel lang mee kunnen doen. Mijn dochter gaat er als een speer op, draait alle kanten op en kan makkelijk draaien. Leukste is nog de rand pakken, ze ‘klimt’ er heel vaak af, maar dat vind ik niet erg, ze is er lekker op bezig.

Gelukkig nieuwjaar allemaal.
@Steefje hier uiteindelijk ook enorm hoesten. Hij heeft na 2 moeilijke avonden en 4 zware nachten afgelopen nacht voor t eerst weer doorgeslapen. Maar hij bleef bij familie slapen afgelopen nacht. Wilde hem er niet uithalen om half 2.
Wij hebben nu hij zoveel rolt en beweegt 18 van die foampuzzelstukken. Voor ons ideaal omdat ze makkelijk schoon te maken zijn en wij een spugertje hebben.

Jullie ook allemaal een gelukkig nieuwjaar! Zo gek, onze baby's zijn vorig jaar geboren. Lijkt al zo'n eeuwigheid geleden. 
Nora begint nu al goed te tijgeren, lijkt ook steeds meer op kruipen. Morgen komt als t goed is het loopstoeltje, ben heel benieuwd hoe ze gaat op gaat reageren. Ze is zo snel. 

Kerst en oud en nieuw heeft Nora zich goed gedragen, ze steelt overal de show?
De nachten zijn helaas nog steeds ruk. Maar heb het idee dat de tandjes nu toch echt wel serieus door beginnen te komen. Overdag is ze super vrolijk en gezellig. 

Ik heb idd ook die speelmat van Tiny Love, maar dan de prinsessen versie, ze vindt m echt geweldig. Echt een top ding. Lekker wassen, is ook snel droog. 

Terug
Bovenaan