Baby’s geboren mei / juni 2019

Gelukkig Nieuwjaar iedereen! 
Jaxx sliep goed tot 00:00, toen werd hij toch wakker van al het vuurwerk. Even klein uurtje wakker gehouden en toen weer naar bed.
Vandaag had hij voor het eerst koorts, dus ben benieuwd hoe dat gaat de komende dagen.. 
Wij hebben een speelkleed van Love by Lily, erg fijn! 

Onze dochter 6 maand oud drinkt sinds een week de laatste fles (20:00) erg slecht soms 80/100cc. We zijn van 21:00 aan het afbouwen om op 19:00 uit te komen maar ik puzzel ook met de dag voedingen.gisteten 19:30 fles geprobeerd en vandaag 19:00 beide drama dit is haar schema nu: 
07:00 fles 150/180
slaapje 
9:00 aankleden en fruit half potje
11:30 fles 180/210 
slaapje 1/1,5 uur
13:30/14:30 broodkorst met water of maïs chip (ik ben met brood bezig maar ze spuugt het steeds uit)
15:30 fles 180/210
Kort slaapje
17:00 groente met vlees en/of rijst aardappel ect 
kort slaapje (deze tijd is moeilijk te overbruggen om haar wakker te houden)
19:00 avond ritueel wassen,pyjama,fles 180 7 schep rond 20:30 na bed
ze weegt nu 6,5 kg
iemand tips? Of is het weer een fase? 

Beste wensen allemaal! Oud en nieuw heeft ze het goed gedaan. Lekker doorgeslapen. Was wel om 20.00 tot 21.30 wakker maar erna 1 ruk tot 8.15 geslapen. We hebben nu ook weer 3 nachten op rij dat ze doorslaapt dus ze het is weer vanouds. Ik doe haar overdags wel meer naar bed en sindsdien slaapt ze de nacht goed. 
@jippie, Ahh zielig hè. Succes ermee! Hier is het hoesten nagenoeg weg.
@FamilyC, hadden wij ook dat ze de laatste fles minder goed drinkt. Ik dacht te kort op groentehap maar nu drinkt ze 1,5 uur na haar groentehap de fles leeg. Wij hebben echt een maand een onrustige fase gehad. Zoekende qua voeding. Van alles proberen. Schuiven qua tijden. Die fase is weer voorbij. Succes ermee!

Happy New Year iedereen! Kleine man heeft lekker geslapen die avond, tot 23:45... toen wilde hij voeding. Was even spannend of ik nog mee kon aftellen maar om 23:57 terug beneden. Net op tijd haha! Lekker met z'n 3en thuis en geen verplichtingen, 00:30u in bed. Dikke prima.

Hier ook na de 3H's fase weer wat meer rust. Alleen slapen blijft een dingetje.
Vraagje aan jullie, Aaron jengelt/huilt/jammert/kreunt heel erg als hij in slaap moet vallen. Hij slaapt dan eigenlijk al -lijkt het-  maar kan dan enorm zeuren en piepen. Aaien over z'n gezichtje helpt, oppakken niet (want paniek en huilen). Is dit iets wat jullie baby's ook doen? Ik denk erover om even het CB te bellen.... kan niet inschatten of dit nou iets is waar ik me zorgen over moet maken want hij wordt altijd superhappy wakker.... Nog wel altijd met nachtvoeding.

Gelukkig nieuwjaar!
Trots op onze kleine. Gewoon door alle herrie heen geslapen. 23.40 was hij wakker, open ogen keken rond niet huilen. Mee naar beneden en met zn 3e aftellen. Was heel fijn. 
Vera dat hebben wij ook een tijdje gehad, heel onrustig terwijl hij leek te slapen. Toen heb ik hem een knuffeltje met doek eraan gegeven om vast te houden en hij vind het heerlijk. Wel even weghalen als hij slaapt, soms legt hij het op zn gezicht?. 

Hier is mevrouw sinds een paar dagen een zij slaper geworden, wat ik af en toe nog best spannend vind. Vannacht werd ze wakker omdat ze naar haar buik was gedraaid maar tegen de tijd dat ik de kamer in was alweer zelf goed gaan liggen. Het slapen is hier nog steeds drama, kan er echt 8x per nacht uit voor de speen, of even mijn hand vasthouden. Ik vraag me af of ik misschien te snel handel.. maar ik word dan gewoon wakker en wil zelf ook verder slapen. Hoe doen jullie dit?
We zijn sinds kort over op 4 flessen, maar vraag me af of ze nu te kort binnen krijgt. Haar schema:
7.00 150+5
8.30 fruithap
11.30 broodje(half)
13.00 fles 180+6
17.00 groenrehap
19.00 fles 180+6
22.00 fles 180.6(maar ze drinkt 120)
Ze is nu 7 mnd.

Kruipen jullie kindjes al? Hier hoop ik toch echt bijna want ze is zo gefrustreerd dat ze letterlijk de hele dag gilt en sfhr

@vera: wij gebruiken ook een doekje, bijvoorbeeld van snoozebaby. Hier zoekt mijn zoontje rust in als hij in slaap valt. De laatste tijd hoor ik hem s’nachts wel eens heel kort huilen, misschien toch dromen. 

Terug
Bovenaan