Baby’s geboren mei / juni 2019

Haha ik lees mee Rachel. Hier ook dat probleem.
Mamad wat vervelend zeg! Ben je ook al naar de KNO arts doorgestuurd nu het al 3 keer is? 
Net bij het cb geweest. Ik wilde even wegen en meten. Nou hij was weer flink gegroeid. Ook even gevraagd van de nachten, want ons spook slaapt al 2 nachten niet. Vannacht tussen in ging het beter, maar hij blijft heel onrustig. Ze zei dat het waarschijnlijk een fase is en hij graag bij ons wil zijn. Dat idee hadden we zelf ook al, want zodra ik hem op til is het over. Verder mag hij inderdaad veel minder melk zei ze. Ze hoeven maar 300ml binnen te krijgen. Nou wij zitten nog op 800 haha. En 3 hoofdmaaltijden aanbieden. Hij krijgt nu s ochtends een gewone melkfles en dat moest een fles met granen worden of een boterham en klein beetje melk. Fruit is dan een tussendoortje s ochtends, tussen de middag nog een boterham met boter en beleg en dan s avonds flink wat groente en yoghurt als toetje was prima. En fles van 20.00 erin houden.

Rachel ik heb hier echt exact hetzelfde. De nachten gaan wel goed maar de slaapjes overdag dan ligt meneer binnen een minuut of zijn buik te spelen in plaats van slapen. Geen idee nog hoe ik dat op ga lossen haha. Slaapzak heeft ie ook al en wat je zegt een strak lakentje trapt hij hier ook weg. 

@Jippie: dat advies verbaasd me wel van het cb. 300 ml flesvoeding met 7 maanden is echt wel heel weinig? En gewone melk wordt eigenlijk pas vanaf een jaar aangeboden ivm zout en meer eiwitten. Wij zitten ook nog op 800 ml ?

Hier ook nog op 4 flessen! Als ze meer vast voedsel gaat eten zullen de 2 flessen overdags wel minder gaan worden denk ik. We blijven wel 3 hoofdmaaltijden aanbieden.
Rollen in de nacht geen last van, ze is echt een rugslaper. Dus daar kan ik geen tips in geven. 

Hier ook een rollende baby in de nacht. En hier vannacht ook niet geslapen. Elk half uur heen geweest *gaap*
Ook geen tip. Slaapzak instoppen werkt voor geen meter, die rolt hij er weer uit. 

Hier ook een rollende baby snachts.  Of over dwars in bed gaan liggen. Laatste twee nachten ging goed. Als ze draait en ik stop haar weer lekker in slaapt ze gelukkig wel zo weer verder.
Zit ook nog op 4 flessen, net sinds een maand de 5e eraf. Ze eet wel heel goed fruit en groente. Ze doet het er nog prima op!

Terug
Bovenaan