Baby-uitzet: Miskopen en Toppers!

Voor Moonpoontje over de draagzakken:

De ene draagzak is een baby bjorn, was 4 jaar terug 70 euro, dus wel duur, maar ik ga hem nu voor de 2e keer gebruiken en 2 vriendinnen van mij hebben hem ook al gebruikt, is dus wel kwaliteit.

De andere draagzakis een Premaxx baby-bag, een soort banaan. Het is een beetje dezelfde constructie als jemet van die doeken kan maken. Maar ik ben aangeboren lomp en was/ ben erg bang dat ik de doeken niet goed knoop waardoor mijn beeb valt :-( (moet je niet aan denken toch?)vandaar dat ik toch deze gekocht heb toen.

Wat beteft buggy/ kinderwagens ik adviseer ook iedereen om meteen een goede te kopen, Ik heb uiteindelijk met mijn dochter 3 buggy's versleten, omdat goedkoop toch vaak duurkoop is....

Dit is leuk zeg, een jaar geleden heb ik ook al gereageerd! Na de tweede heb ik weer hele andere ervaringen:

toppers:
- pacco inbakerdoeken
- boek: regelmaat brengt rust van Ria Blom
- babygym
- knisperspeelgoed
- hele goedkope kinderstoel van Ikea (11,95). Ideaal voor buiten of om mee te nemen in de auto, want de poten kunnen er heel gemakkelijk af.
- voedingskussen van de Hema. Goedkoop en voldoet nu al 2x zwangerschap en 2x borstvoeding
- difrax pakjeshouders (duurt nog wel even voordat je die nodig bent)
- Avent Via systeem om melk en eten in te vriezen
- Quinny Zapp
- Babybjorn Draagzak. Onze dochter is ruim een jaar en we gebruiken hem nog steeds voor bos- en strandwandelingen
- rompertjes zonder drukknoopjes bij de schouders. Die hoef je niet perse over het hoofd te trekken, kunnen ook via de andere kant ;)
- kledinghangers van H en M

noppers:
- premaxx draagzak
- gekochte kledinghangers.
- babyfoon
- slabbetjes die je vast moet strikken met koordjes

Groetjes,
Famke151

Toppers

-babyfoon
-slabbers met touwtjes.(mijn zoontje trekt die anderen van zijn hoofd en zijn nu helemaal uitgerekt
-Badstof hoes autostoel tegen zweten

Noppers

-premaxx (auw mijn nek en rug)

Hoi,

Die sokbroekjes die ik altijd maar onhandig  vond bij m'n eerste twee, blijken nu wel weer handig als je er even sokjes  overheen doet. Dan blijven de beentjes netjes in de broekspijpjes en heeft ze heerlijke warme voetjes. Leve de kraamhulp!!

Gr,
Maria

hallo allemaal!
wij denken er over om de stokke explory (kinderwagen) te kopen, daar lees ik hier niets over.
is dat omdat er niets op aan te merken is en je 'm vergeet als je 'm niet nodig hebt?????
verder veel goede tipsgelezen, bedankt

hallo allemaal!
Ik ben nu bijna 31 weken zwanger van de eerste  en heb de baby uitzet al wel bijna compleet, denk ik.
Maar waar ik nog niet uit ben is de verzorgingsproducten, wat ik daarvan in huis zal halen. Ik lees er verschillende dingen over.
Ik heb zeepvrije wasgel, shampoo en talkpoeder. Ik denk dat ik nog wel wat moet aanschaffen, ook aan cremes/zalfjes/olie etc. Maar weet niet zo goed wat nou echt slim is. Er is zooo veel te krijgen.
Wie heeft er tips? Wat moet je sowieso in huis hebben voor je kleintje er is van dit spul en waar heb je dus ook echt wat aan?
Groetjes! Ik hoor/lees het graag!!

Talkpoeder staat hier ongebruikt in de kast, nooit nodig gehad. Wat ik een absolute aanrader vind is de zachte creme van Zwitsal. Veel fijner dan bodylotion en ook goed bruikbaar voor het gezicht of je eigen handen. De zeepvrije wasgel gebruiken we hier ook nauwelijks, wel badschuim  en de wasmousse. En natuurlijk de haarlotion, dat is HET geheim om babies zo lekker naar baby te laten ruiken!

Groetjes,
Tamara

Terug
Bovenaan