Baby-uitzet: Miskopen en Toppers!

Sokken in de was... ik heb het nooit begrepen: je doet twee sokken aan, je doet twee sokken uit, je doet twee sokken in de was, waarom komt er dan maar eentje uit????? Ik had het laatst nog weer met van die panty-kousevoetjes.
Kortom: een wasnetje lijkt mij een bijzonder goeie tip, ga ik zeker proberen. Waar koop je zoiets?

groetjes

Bedacht er net weer eentje...

Bij de H&M verkopen ze een soort kleine/smalle slabbetjes, van boven badstof; onderkant een soort plastic, sluiting van klittenband (alleen in wit).
Deze zijn niet voor het eten, maar meer om spuug(dat doen kleintjes nogal veel) en kwijl op te vangen.
Bij mijn zoontje gebruikte ik ze erg vaak; vallen niet op dus je verpest dat schattige outfitje niet en de kleertjes blijven lekker droog en schoon!

Zag ze laatst weer liggen bij de H&M en heb er meteen twee sets (van drie) van meegenomen!

Groetjes

Grootste miskoop: van die navelbandjes, 2 kids en nooit gebruikt!

Grootste topper: een standaardje voor in bad waar je kindje op kan liggen, heb je heerlijk je handen vrij!

Ik kan het niet laten om af en toe op jullie forum te kijken, ook al is onze grote meid alweer 9 maanden oud! :)
Ergens las ik over dit topic, dus ik zal het even voor jullie uppen. Ik heb er veel aan gehad. Grappig dat het al zo lang geleden gestart is :)
Succes met jullie zwangerschappen en met inkopen doen!

groetjes,
Karin

Hallo allemaal,

Mijn miskopen bij de eerste:
-   houder voor in bad, zodat ze er gelijk in kunnen liggen (niet de badring) zowel mijn zoon als nichtje vond het doodeng.
- houder zodat ze niet op hun buik kunnen rollen tijdens slapen. Werd gewoon opzij gedrukt.
- muskietennet. Werd naar binnen getrokken en als galg gebruikt...niet handig.

Absolute toppers!
"- Hydrofiel luiers, nog steeds gebruik ik ze!
- Spuugdoekjes, nog steeds handig voor vieze handjes.
- activity gym. Heeft hij zich echt uren in vermaakt,
- Badring, zelfstandig zitten wat HET voor mijn zoon.
- Flesverwarmer in de auto, voor op vakantie ideaal!

Groetjes Brechtje

Terug
Bovenaan