Baby-uitzet: Miskopen en Toppers!

Ik blijf het zeggen: een echte aanrader is Bepanthen ZALF (dus niet de creme)!!!
Dit spul is GEWELDIG bij zere billetjes en tepelkloven! Ook geweldig wanneer je kleintje tandjes krijgt, daarvan krijgen ze namelijk van die zure/bijtende tandenpoep (dus voor de billetjes; niet het mondje)

Ook is het handig om wat zinkzalf (of andere dikke creme) in huis te hebben voor de meconicum (eerste zwarte plak poep) als je  namelijk geen creme op de billetjes doet voordat die poep komt krijg je het er haast niet vanaf.

Nog ff voor degene die de HEMA voedingskussen als topper neer had gezet: DANK JE! Ik heb hem meteen gehaald; is een stuk goedkoper dan de meeste andere en het slaapt heerlijk!!!

Liefs Nika

Hoi hoi,

Heel veel toppers zien staan die ik ook geweldig vind.
Maar ik mis er een en dat is de babyschommel(ik heb de rainforest van fisherprice)
Hij is best prijzig,maar je kan hem voor best een flink bedrag weer door verkopen op MP.
Ik heb geen huilbaby,maar de schommel was hier in het begin helemaal ideaal,als je nog niet veel met je baby kan.
Onze zoon vond hem geweldig,en ik had tijd om ff wat te doen.
Hij is nu 5,5 maand en vind hem nog steeds leuk.

Mijn nopper is de wipstoel,die vind mijn zoontje niet zo leuk,en hij gaat dus ipv van in de wipper in de schommel.

Mijn absolute topper is ook de voedingskussen(zonder balletjes ,maar met kussen vulling) Tijdens mijn zwangerschap gebruikt om op te slapen,ik leg de baby erop in de box,en nu hij wat ouder is zet ik de kussen in een knikje in de box,en kan hij in de box zitten.
Oja nog een topper voor mij dan,een tuinstoel(met zachte zit en rugleuning) voor onder de douche ,tijdens mijn zwangerschap(bekkeninstabiliteit) en nu met de kleine op schoot onder de douche.

groetjes Merel

groetjes Merel

Hey Merel, ook hier?

Nog een topper: een neopreen slabbetje (van Built NY). Na allerlei slabbetjes van stof en plastic heb ik deze gekocht en hij is super. Sluit goed aan, is van een soort surfpakkenstof die je zo onder de kraan kunt afspoelen en is zo weer droog ook. Fruithaprestjes gaan er ook zo af. Had ik die slab maar eerder gevonden, dan had ik  er 2  gekocht en verder niets.

Nopper is voor mij mijn hele verzameling Zwitsal-spullen. Mijn dochter blijkt er uitslag van te krijgen en we zijn nu overgestapt op Weleda. Gelukkig kon ik er iemand nog blij mee maken.

Toppers vanaf 3 maanden:
activity center aan de boxrand (van Tiny Love)
speelkleed (van Tiny Love)

groetjes,
Karin

Hoi, mijn dochter is alweer 6 maanden, tijd om de balans op te maken:

TOP:

- BabyBjorn draagzak
- Easybase voor MaxiCosi, vooral bij 3-deurs auto
- Voetenzak MaxiCosi (afhankelijk in welk seizoen je kindje geboren wordt) Bij zo’n kleintje is een jasje zo’n propwerk. In die zak liggen ze heerlijk.
- slabbers met drukkers
- hydrofielluiers
- witte mouwloze rompers van HEMA, zitten het mooist onder de meeste kleren
- aventflessen, degelijk spul
- magnetronsterilisator, handig en snel
- Quinny SpeedySX, ik vind het een handig ding, heel compleet en licht
- babyfoon, vooral 's nachts kon ik het niet altijd goed horen

FLOP:
- slabbers met touwtjes, wat een geklooi
- nappywrapper, gewoon gelijk weggooien (bij ons in de groene kliko)
- omslagtruitjes, wat een gedoe om die kleine lijfjes
- kleding met rugsluiting, niet handig de eerste weken, alles is nog zo fragiel
- spuugdoekjes, je gebruikt vooral slabbers en hydrofiel

Top onderwerp!!!

Zijn er mensen die ervaring hebben met een X-Adventure driewiel kinderwagen?
Of mensen die overwegen hem te kopen.
Zou graag hierover willen horen van jullie.
Wij overwegen er een te kopen vandaar.
Alvast bedankt

Groet Dankbaar

Dames,

ik kan jullie aanraden om een paar wasnetjes te kopen om de babysokjes in te wassen. bij mijn oudste heb ik dat nooit gedaan en ik was regelamtig een sok kwijt. Nu stop ik ze meteen in een netje en ben ze nooit meer kwijt.

Groetjes van een ervaren moeder

Terug
Bovenaan