oh nog een paar dingetjes:::
-erg handig is de magnetron sterilisator: in de pan ook, maar de eerste maanden is een kleintje zo wennen, dus maak het jezelf met dit soort dingen makkelijk!
-DECT babyfoon van prenatal eigenmerk, helemaal top! ik wilde zelf op het beging geen babyfoon, maar geloof me het geeft je zoveel meer rust mijn dochtertje is nu 2,5 jaar en gebruik deze nog steeds iedere dag!
- een box met een lade of een boxzak voor speelgoed, je weet straks gewoon niet meer waar je het moet laten, en veel speelgoed in de box worden ze erg onrustig van.(tip zet je box op een plek waar geen tocht is, bespaar je kindje een verkoudheid!)of zet de eerste maanden de reiswieg in de box zodat je kindje geen last heeft van tocht en wat rustiger ligt)
-flessen borstel! je krijgt de flessen er erg goed mee schoon.
-kleine blender: hiermee maak je heel gemakkelijk een vers fruit hapje en makkelijk om het fruihapje meteen uit dit bakje te geven, scheelt afwas.
niet handing:
- kleding met sluitingen op de rug, echt niet handig de eerste maanden, dus zeker geeen aanrader!
- talkpoeder: nog nooit gebruikt, (na 2,5 jaar nog vol) zoals eerder voor luieruitslag sudocreme of bepathen
- een gewone babyfoon geen DECT, je hoort veel geruis en echt andere mensen, dus ze kunnen jou ook horen wat echt geen fijn gevoel is.
dan nog een vraag iemand ervaring met zo'n sta plankje voor achter de buggy voor je peuter? en waar zijn die te krijgen?
greets