begin september gestopt, wie kletst mee?

Hallo Natascha, ik had ook al ergens gelezen dat je automatisch meer zin hebt tijdens de periode rond je eisprong, dus dat klopt helemaal hoor.
Ik heb zowiezo meer zin gekregen, nadat ik met de pil ben gestopt.
Groetjes Hanneke

quote: ank1 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('15-10-2007 14:47:24'));

quote: desiderio75 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('13-10-2007 17:02:12'));

quote: Wendy-tristan reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('13-10-2007 15:21:19'));

quote: theolien reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('13-10-2007 14:30:45'));

De lijst der lijst; allemaal duimen voor een !!

Oktober

13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
21.
22.
23.
24. Theolien   & Yvonne(1e ronde 1e kindje) ank1 (zelfde verhaal)
25.
26.
27.
28.
29.
30.

November

1.
2.Roos, 30 jaar, 2e ronde, 1e kindje (uitgegaan van 28 dagen)
3.
4.
5. Lucia,32 jaar, 2e ronde, 1e kindje (uitgegaan van 28dagen)
6.
7.
8. Wendy (2e ronde, 2e kindje!)
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19
20.
21.
22.
23.
24.
25.
26.
27.
28.
29.
30.

= ongesteld geworden
= zwanger!!

Ik word gek van mijn vriend hahahahaha
In mijn geval is het hij die continue denkt dat ik zwanger ben!
Ik heb vanochtend verplicht een test moeten doen van hem, omdat ik 1 dag lichtjes ongesteld was, toen 1 dag weg, toen weer 1 dag heel licht en gister was het helemaal weg. Dus ik een test doen, maar uiteraard negatief. Hahaha het liefst ziet hij nu dat ik nog 10 tests doe voordat hij morgen weggaat want in zijn ogen moet ik nu gewoon zwanger zijn en klopt er helemaal niets van de test!
En maar zeggen dat hij er niets over wil weten of ik nou met de pil ben gestopt hahahaha...

Sorry ik moest het even kwijt!

Hoi Wendy-Tristan,
Tja het is wat met die mannen he.Die van mij maakt z`n eigen nergens zo druk om. Dat is ook niet echt leuk. Laatst vroeg ik aan hem of hij al met namen bezig was. Maar hij had zo iets van, eerst maar eens kijken of het lukt en dan zien we wel verder. Terwijl ik hier al over na denk. jullie ook of ben ik de eenige?
Wel balen dat de test negatief was. Maar nieuwe ronde nieuwe kansen, zullen we dan maar zeggen.
Groetjes Ank1

Namen houdt mijn vriend zich ook nog niet echt mee bezig, maar hij vindt het niet erg als ik af en toe eens wat namen opnoem om te kijken hoe hij ze vindt.
Ik ben eigenlijk wel met namen bezig!
Ik wil Jayda voor een meisje en Dean, Deacon, Kyran of Dustin voor een jongen!

Ik ben wel een beetje met namen bezig.
Voor een meisje vindt ik evi of silke heel leuk voor een jongetje vindt ik.... het nog heel moelijk. Ik denk dat ons kindtje gewoon een nederlandse naam zal krijgen.
Maar we wachten het allemaal maar af. goed onze oren openen en luisteren hoe de andere heten.

quote: ank1 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('16-10-2007 14:44:37'));

Ik ben wel een beetje met namen bezig.
Voor een meisje vindt ik evi of silke heel leuk voor een jongetje vindt ik.... het nog heel moelijk. Ik denk dat ons kindtje gewoon een nederlandse naam zal krijgen.
Maar we wachten het allemaal maar af. goed onze oren openen en luisteren hoe de andere heten.

Oja voor ik het vergeet!!!!
Als jullie testen doen jullie dit dan samen met vriend/man? Of eerst alleen?
Ik heb nog niet getest.
alvast bedankt,
Ank1

Hallo,

ik heb al wel een lijstje met wat leuke namen. 2 springen er echt uit. Mijn man heeft gelukkig dezelfde voorkeuren als mij.

Als ik ga testen doe ik dat, denk ik nu, met mijn man in de buurt. (of hij moet bv in buitenland zijn voor werk o.i.d.: dan weet ik niet of ik kan wachten hoor!)
Is een moment wat ik graag met hem wil beleven en delen. Voor hem tenslotte ook een spannend iets. Maar goed; eerst maar zwanger zien te worden en dan zien we wel weer verder; wie weet wat ik dan doe....

Gr Theolien

Terug
Bovenaan