@ ank: Balen dat de test negatief was! Ik wacht ook maar gewoon ongesteldheid af in het vervolg want inderdaad, de teleurstelling is anders wel erg groot
@Yvon: Ik heb ook geen idee hoe het zit eigenlijk. Inderdaad gewoon veel klussen dan komt het vanzelf goed!
Ik heb de eerste keer alleen getest maar test in het vervolg alleen met mijn vriend erbij! Ik ga toch alleen nog maar testen als ik niet ongesteld word en niet meer van te voren!
Nog even over de namen, gisteren was de laatste avond met mijn vriend, die is vandaag weggegaan maar na het klussen moest hij het toch nog even over namen hebben! hahaha Jayda gaat dus niet door (tot nu toe) anders wil hij helemaal alleen onze trouwauto uitkiezen! Gelukkig vond hij de andere namen die ik voorstelde voor een meisje wel heel leuk (Kaedy, Kaelynn, Dyonice) en voor jongens heeft hij geen flauw idee nog, maar hij begint zich dus ook wel in namen te interesseren! Hij vindt het gelukkig, net als ik, heel belangrijk dat het wel een beetje voegt met de naam van mijn zoontje Tristan!