begin september gestopt, wie kletst mee?

hoi wij hebben ook al namen onze zoon van 10 maanden heet jessie en als we nog een kindje krijgen zou een jongen mike gaan heten en een meisje gina

groetjes dominique

Hoi Hanneke en Yvonne,

Leuk dat jullie beiden gereageerd hebben op mijn bericht. Ik zal proberen elke dag op het forum te kijken, schiet er soms wel eens bij in helaas, druk druk druk!
Goed om te lezen dat andere mensen ook kwaaltjes hebben, ik heb ze al zo'n 4 weken terwijl ik nog wel ongesteld geweest tussendoor. Zal er wel bij horen!  Bij het ontpillen bedoel ik. Ik ga even op de site van matcare zoeken via google ofzo.

Hoop snel weer iets te lezen van iedereen..

grtz

natascha

Hoi meiden.

Ik heb jullie advies nodig.
Het volgende: ik  was volgens 9 maanden.com en predictor site 9-14 okt vruchtbaar (eisprong).nu heb ik tests besteld bij matcare ook netjes ontvangen.
ik las gisteren rustig de bijsluiter door en daar stond op.
cyclus de mijn was 29 dan begin je op dag 11.net zolang tot je een positief resultaat hebt.kan 5 a 15 dagen duren.
kloppen die sites wel.en heb ik nou wel mijn eisprong gehad.ik voel wel pijntjes hier en daar maar dat is van het ontpillen.
dus mijn vriend en ik zijn nog weer vrolijk verder gaan klussen.
maar ronde 1 kan ik wel vergeten denk ik.vandaag 17 okt zou ik mijn innestldag hebben.volgens 9 maanden.com en predictor.

gr Yvon

Dames,
Mijn vriend vroeg gister hoe het gaat. Ik begon op te noemen waar ik last van had (stiekum best veel). Hij vraagt dit elke dag hoor, maar om nou iedere dag te zeggen dat je dit en dat hebt worden we allebei niet vrolijk van. Dus dat doe ik niet.
Dus volgens hem was het verstandig om toch maar te testen.
Ik vanmorgen met de eerste urine getest. en ik kreeg maar een streepje. Dus niet zwanger.....
Eigenlijk had wel het gevoel dat het nog niet raak kon zijn. maar voor mijn vriend vond ik het wel zo far (hoe schrijf je dat) om toch te testen.
Nu weet ik wel dat ik niet zo maar meer test. Je wordt er niet vrolijk van als het niet zo is. Ik wacht in het vervolg moeder natuur af.

Yvonne:
Ik gebruik geen ovuluatie tests, dus ik kan je helas niet helpen. Maar als we maar genoeg vrijen, komt het vanzelf goed!!!!

Groetjes Ank1

@ ank: Balen dat de test negatief was! Ik wacht ook maar gewoon ongesteldheid af in het vervolg want inderdaad, de teleurstelling is anders wel erg groot

@Yvon: Ik heb ook geen idee hoe het zit eigenlijk. Inderdaad gewoon veel klussen dan komt het vanzelf goed!

Ik heb de eerste keer alleen getest maar test in het vervolg alleen met mijn vriend erbij! Ik ga toch alleen nog maar testen als ik niet ongesteld word en niet meer van te voren!

Nog even over de namen, gisteren was de laatste avond met mijn vriend, die is vandaag weggegaan  maar na het klussen moest hij het toch nog even over namen hebben! hahaha Jayda gaat dus niet door (tot nu toe) anders wil hij helemaal alleen onze trouwauto uitkiezen! Gelukkig vond hij de andere namen die ik voorstelde voor een meisje wel heel leuk (Kaedy, Kaelynn, Dyonice) en voor jongens heeft hij geen flauw idee nog, maar hij begint zich dus ook wel in namen te interesseren! Hij vindt het gelukkig, net als ik, heel belangrijk dat het wel een beetje voegt met de naam van mijn zoontje Tristan!

Hoi Yvon,

ik gebruik ook geen ovulatie testen (nog niet in ieder geval), dus kan je helaas ook geen antwoord geven.

Ank: je bouwt toch spanning op tijdens het testen (ook al weet voor jezelf dat het eigenlijk nog niet  raak kan  zijn); kan me goed voorstellen dat je nu wacht op 'moeder natuur'.

Ik heb de laatste 2 dagen weer veel minder klachten van het ontpillen. Alleen veel  moe, maar dat hoor ik van veel mensen in mijn omgeving terug dus zal ook wel heersen.
Merk wel dat hoe meer de datum voor mijn volgende ongesteldheid in de buurt komt ik mezelf in probeer te prenten dat het veel fijner is om eerst een keer weer ongesteld te worden. Dan weet ik tenminste mijn cyclus. En omdat ik niet heel veel klachten heb eigenlijk nu, verwacht ik ook gewoon een menstruatie.

Groetjes Theolien

Hoi Wendy,

balen dat je vriend nu weg is. Leuk dat hij het zo over de namen wil hebben!
Als hij terug is weer lekker aan de slag!

Mijn man gaat komende week ook een weekje weg voor zijn werk. Daarna ben ik (waarschijnlijk) ongesteld geweest en kunnen we ook weer aan het werk.....

Gr Theolien

Bedankt voor de uitleg van NOD   Als ik de lijst goed begrijp, moet ik dus mijn NOD invullen bij de dag dat ik ongesteld zou moeten worden?
Gisteren was het precies 4 weken geleden dat ik ongesteld was, maar dat was nog van de pil. Ik weet dus niet hoeveel dagen mijn cyclus  is.  Ik heb zelf het idee dat ik de "natte dagen" al gehad heb vorige week (dus 3 weken na de dag van ongesteld zijn na de pil) maar dat zijn de dagen rond de eisprong. Dan zou mijn eisprong wel erg laat hebben plaatsgevonden, toch?

Wat alcohol betreft, ik drink niet zoveel, ben meer een "gelegenheidsdrinker". Ik lust dan wel bier of safari ofzo. Maar zodra wij echt gaan klussen dan stop ik daarmee. Heb gelezen in het boek "zwanger worden" van Mariël Croon dat voor de ontwikkeling van de baby de eerste paar weken erg belangrijk zijn. Een baby groeit niet meer zo snel als die eerste paar weken. Daarom wil ik het risico niet nemen. Wij hebben 2 katten en mijn man gaat de kattenbak leegscheppen  vanaf het moment dat we echt gaan klussen (haha, ik moet toch wel lachen om deze benaming!)

Terug
Bovenaan