begin september gestopt, wie kletst mee?

Persoonlijk voel ik veel meer voor het woord knuffelen ipv klussen.
Klussen heeft een beetje  een "moeten" klank in mijn oren.

Wat betreft namen; als het een meisje gaat worden zal het ......   humm wil ik dat eigenlijk wel vertellen ? :)))))

Als ik bij geboorte een meisje geweest zou zijn, dan hadden mijn ouders mij Arlinde Bianca Dora genoemd.
De naam "Arlinde" vondt mijn vriendin zo mooi, dat we eigenlijk al 6 jaar lang weten dat als we ooit een dochter zouden krijgen ze zo zou gaan heten.
Dus de naam voor onze dochter is eigenlijk verzonnen door mijn ouders ..
Nu ik het zo opschrijf vindt ik het eigenlijk wel een leuke anecdote.

hoe zijn jullie aan de namen gekomen ?

quote: MissStiegl reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-10-2007 12:09:37'));

Wij hebben 2 katten en mijn man gaat de kattenbak leegscheppen  vanaf het moment dat we echt gaan klussen (haha, ik moet toch wel lachen om deze benaming!)

Wij hebben ook 2 katten..
Is er iets dat we zouden moeten weten wat dat betreft ?
ik heb tot nu toe nog niet eerder iets gelezen over katten en of kattenbakken...

Hallo,

de namen houden we nog even voor ons. Er is namelijk een kans dat iemand kan meelezen op dit forum die weet wie ik ben.
Onze meisjes namen: 1 daarvan heb ik 'ontdekt'in Italie. We waren daar op vakantie en dat woordje viel me steeds op. Het leek op de meisjesnaam die ik daarvoor altijd op 1 had staan. Maar hoe meer ik er over nadacht en met mijn man over had; hoe meer we die 'italiaanse naam' mooier vonden worden. De andere meisjesnaam is de naam van een meisje wat we kennen. Vinden we gewoon een mooie klank hebben.

De jongensnaam die nu op 1 staat is een typische hollandse naam. De andere namen eigenlijk ook. Vinden we het mooist bij onze achternaam passen.

Gr Theolien

Wij kunnen heel veel fantaseren over namen, in ons geval zal het wel een internationale naam worden aangezien het goed moet klinken in het italiaans en in het nederlands. Voor een jongen lijkt het inderdaad moeilijker.Goed onze oren openhouden...

Miss stiegel. mijn eerste 'natuurlijke' cyclus was er na 34 dagen dus gwoon maar afwachten... Zelfs nu ben ik er niet zeker van waneer hij nu weer komt dus ban maar aan de tests gegaan. Vandaag dag 10dus ga maar beginnen...

Ank: je bent niet de enig hoo! Ik was ook gek de eerste maand, heb wel 3 keer getest omdat die ongesteldheid maar niet kwam en ik me zo rot voelde. Nu ben ik er wel aan 'gewend' en ben ik wat rustiger. Over een paar dagen mijn eisprong en als het lukt ga ik pas na de NOD testen!

Yvon: Net als mijn ben je waarschijnlijk nog wel onregelmatig na 1 ronde. Ik zou gewoon een testje doen want het is niet gezegd dat je je eisprong ook al echt gehad hebt op de 14e dag..

Staan we eigenlijk allemaal op de NOD kalender? volgens mij zijn we met meer dan 6

groetjes!
lucia

quote: ArCon reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-10-2007 12:47:17'));

Wij hebben ook 2 katten..
Is er iets dat we zouden moeten weten wat dat betreft ?
ik heb tot nu toe nog niet eerder iets gelezen over katten en of kattenbakken...

Jazeker!! Je kan een gevaarlijke bacterie oplopen: toxoplasmose. Deze bactierie kan in uitwerpselen van katten zitten. Daarom is het erg verstandig om deze klus aan je partner te geven of als dat  niet kan zelf met handschoenen aan. Kijk maar eens op deze site voor meer informatie: erfelijkheid.nl / zwangerschap / toxoplasmose

Hai allemaal,

Namen... ja leuk om daar al mee bezig te zijn he.... Eigenlijk weten wij ze al een paar jaar... Lotte vind ik super voor een meisje en Hugo zeg ik al vanf mijn 18e dat dit de naam moet zijn voor een jongen!

Voel me vandaag een beetje raar, snap niets van mijn lichaam op het moment...
Ik zal het jullie even voorleggen misschien dat er iemand is die het herkent...

Ben dus 8 september gestopt met de pil... toen 3 dagen later ongesteld (van de pil dus nog), 26 dagen later weer ongesteld (maar 2 en een half dag en heel licht...) daarna na een week (was afgelopen zaterdag) weer iets van ongesteld, af en toe wat vers bloed maar meestal wat rose vocht.. (sorry erg gedetailleerd maar wil het zo duidelijk mogelijk opschrijven...) sommige momenten op de dag niets... en dat houdt nu nog steeds aan...

Weten jullie wat dit is????

Groetjes Rosalie

He Toos,
Dat is niet fijn wat je allemaal op noemt.
Maar ik denk dat het misschien van het ontpillen kan komen.
Je bent zo als ik het lees wel "gewoon"ongesteld geweest.
Misschien zijn dit de na weeén daarvan!!!
Vertrouw je het niet, dan zou ik eerst even testen (je weet maar nooit).
En als het lang aan houd even de huisarts bezoeken.
Veel succes ermee.
Groetjes Ank1

Hai Ank,

ja je zal wel gelijk hebben dat het van het ontpillen komt, denk ik zelf ook...
Heb vorige week al een test gedaan na die 2 en een half dag ongesteld zijn omdat ik het zo kort en weinig vond en die was dus negatief... heb em alleen gedaan, omdat ik eigenlijk stiekum wel wist dat hij niet positief kon zijn, voor mijn gevoel dus!

Jij hebt er dus ook een gedaan, jammer dat ie negatief was.... wanneer moet jij ongesteld worden dan? Zag je nog niet op de kalender staan.... Jouw vriend lijkt volgens mij veel op die van mij.. van wat ik zo lees. Hij wacht rustig af wat er komen gaat en heeft alle geduld... is lekker nuchter, zo van maak je niet druk het komt van zelf...gelukkig kan en mag ik er zoveel over praten als ik wil met hem, maar ik hou me toch een beetje in....merk ik en ach ik kan mijn zegje hier ook lekekr kwijt!

Ik ga voorlopig nog niet naar de huisarts, zal wel even geduld moeten hebben voordat mijn lichaam weer een beetje op de rit is....

Bedankt voor je snelle reactie...
Heb je toch stiekum ook een beetje een baaldag omdat de test geen streepje liet zien??? Mag best hoor t zou toch super zijn dat je bij de eerste ronde zwanger zou zijn???!!!

Groetjes Roos, hoe oud ben je eigenlijk??? Misschien kan ik het wel ergens terug vinden maar omdat we zoveel posten is daar haast geen beginnen aan!

Terug
Bovenaan