begin september gestopt, wie kletst mee?

He Toos,
Die mannen van ons ......
Het is wel fijn zo`n vent te hebben, houdt je met beide benen op de grond.
Ik heb vandag best wel een baal dag gehad, dus met mijn moeder wezen sjopppeeen.
bij een tuincentrum waar ik bonnen van had. en goed geslaagd al zeg ik het zelf.
Ik ben 26 jaar, en moet volgende week ongesteld worden.
Van af nu geen stres meer (hoop ik). gewoon maar wachten en wachten en.......
succes ermee.
groetjes Ank1

goeiemorgen meiden,

Zo we waren ver weggezakt dus maar even een klein berichtje van mij zodat we weer te vinden zijn!

Ik ben nog steeds flink ongesteld nu alweer vanaf zaterdag, wel een beetje lastig, is 2e keer dus deze maand, hoe moet ik nu mijn cyclus zien??? Na de eerste dag van de eerste menstruatie? Was dag 26 (maar duurde maar 2 en een half dag)  of dag 34 (toen begon deze langere menstruatie..die nu dus nog bezig is...)
Iemand raad???

Zijn er nog nieuwtjes????
Ik ga zo naar een kinderverjaardag, huis vol kids aangezien het vakantie is!!!! Even kijken of ik het echt wel leuk vind, haha nee hoor deze verjaardagen hebben we regelmatig, wij zijn het enige stel (van 10 vriendenparen) die nog geen kinderen hebben, daarom kriebelt het misschien ook al zo lang....

Groetjes Roos

Dag Roos,

Lastig dat je zo ongesteld bent!! Ik heb zelf ook na een cyclus van 26 dagen, 2.5 dag lichte menstuatie gehad. En nu zou ik volgens de cyclus van 26 dagen, gisteren ongesteld moeten zijn geworden. Heb wel het gevoel dat het er aan zit te komen..maar ben wel al een paar dagen misselijk...

Als je in ander forums leest, zou de 'echte' (misschien hevige) menstruatie moeten rekenen. Hoort dit misschien bij het ontpillen??

Groetjes,
Jana

Hai Jana,

Misselijk...hmmmmm had je dat normaal ook als je "natuurlijk"ongesteld moest worden?? Je weet maar nooit...toch?!
Hoop voor je dat t uitblijft!!!!
Die 2 keer ongesteld zijn hoort zeker vast bij het ontpillen, maar ja wel lastig om nu de vruchtbare dagen te bereken... denk ook dat ik afgelopen zaterdag maar weer als dag 1 ga zien....

Meid succes en we houden elkaar op de hoogte!

Groetjes Roos

Daar ben ik dan weer....

Nog steeds het gevoel dat ik ongesteld moet worden (een gevoel in mijn onderrug). Heb wel net op sensitest.nl ovuluatietesten en zwangerschapstesten besteld. Dan kan ik mijn ovulatie in de gaten gaan houden...

Roos: Dit zou nu de tweede keer moeten zijn van een 'normale menstruatie'. Naar mijn weten nooit misselijk....

Ga dit weekend uit eten met een vriendin die op de helft van haar zwangerschap zit.
Oh, wat willen wij allemaal ook graag zwanger worden he??

Groetjes,
Jana

quote: Jana81 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('18-10-2007 13:20:49'));

Oh, wat willen wij allemaal ook graag zwanger worden he??

Groetjes,
Jana

Echt wel !:)

vraagje./... tja waarvoor zitten we anders hier op het forum bij elkaar :)

Mijn vriendin heeft sinds het stoppen met de pil elke denkbare klacht die ik hier terug lees ( ja dat stelde me echt gerust ... mogen jullie best weten).
Maar ze is nu bij tijd en wijle zeer onredelijk en dan weer snotterend wanhopig ....
Zeer romaties of ijskoud....

Kan dit met haar hormoon huishouding te maken hebben ?
Herkennen jullie dit ook?
Of vererger ik het, op een of andere manier ?
Welk advies kunnen jullie een man geven op dit punt?

mvg ArCon

Terug
Bovenaan