begin september gestopt, wie kletst mee?

Hoi Arcon!

Over die stemmingswisselingen sinds het stoppen met de pil... daar heb ik zelf (naar mijn eigen idee en tot nu toe) geen last van gehad, maar wel misselijk, geen koude voeten meer in bed (niet echt een kwaaltje), zeurderig gevoel in mijn onderrug rond de eisprong en voor menstruatie. Misschien moet je het de meiden van het forum nog maar eens vragen.... Wat een man het beste kan doen? Het allemaal een beetje langs zich heen laten gaan denk ik...begripvol zijn!

Groetjes,
Jana

Hoi arcon,
Ik herken het wel een beetje.
Volgens mij heb ik ook van die "opvliegers".In mijn humeur. De eene keer ben ik heel vrolijk. en de andere keer heel negatief.
Ik hoop en denk dat dit met de hormonen te maken heeft.
Het beste kun je het inderdaad maar over je heen laten komen. net wat janna zei.
En begrip  is dan ook best fijn. Ook al zal dit niet altijd mee vallen.
Verder heb ik op het moment niet echt ergens last van. Maar dat kan morgen weer anders zijn.
succes er mee,
Ank

hoi arcon,

wat jou vriendin heeft heb ik ook.
ene keer emotioneel daarna weer vrolijk.warm en koud.
dat is van het ontpillen.
welke ronde zitten jullie.
ik de eerste.

maar gewoon er voor haar zijn is het belangrijkste.
vergeet niet dat dit voor de vrouw ook niet makkelijk is
als het zover is wel natuurlijk.maar ervoor niet al die kwaaltjes pijntjes enz.

succes.

yvon

Dag allemaal.

Moet het echt even kwijt....Nu 2 maanden gestopt met de pil en nu twee keer ongesteld geweest. De eerste keer na 26 dagen heel licht en nu de tweede keer na 27 dagen normaal. Liever was ik natuurlijk niet ongesteld geweest, maar ben wel blij dat het regelmatig lijkt terug te komen. Nu gaan we dus voor het eggie. Dit wordt dus de eerste ronde!!! (we wilden twee maanden wachten ivm foliumzuur) Ga van de week wel even uitrekenen wanneer de eisprong zal komen....

Groetjes,
Jana

Hallo,

@Jana: succes met het serieuzere kluswerk!

@Arcon: die stemmingwisselingen heb ik niet echt. Gelukkig maar... Ik kan me er wel iets bij voorstellen (heb wel ervaring met stemmingswisselingen). Als man zijnde is het fijn als je meeleeft met je partner. Je vrouw/ vriendin heeft het niet in de hand; ze doet het niet expres. Kan me wel voorstellen dat het moeilijk is voor jou als partner! Blijf er over praten en krop geen frustraties op!

@Roos: die ongesteldheid doet weer ouderwets zijn ding zeker. Ik ben benieuwd als ik straks ongesteld wordt, hoe het dan is. Is lang geleden zonder invloed van de pil. Kan me zo voorstellen dat het idd van het ontpillen komt dat hij nu zo raar verloopt bij je. Hoop dat het snel stopt en je weer aan het rekenen en 'klussen' kunt.

Miss stiegl, natascha en arcon hebben zich nog niet op de lijst gezet volgens mij. Je kunt je er op zetten door de lijst te kopieeren naar je eigen bericht en je daar toe te voegen (als ik het goed zeg).
Of vergeet ik nu nog iemand?

Tip; nu op tv Babyboom; een programma wat mensen volgt die proberen zwanger te worden. Ik heb het nog nooit gezien dus ben benieuwd of het  iets is. Klinkt allemaal erg bekend; ontpillen, eisprong     hihi; zitten wij ook helemaal in.

Ik ga er eens ff voor zitten zo,

Gr en fijne avond allemaal,

theolien  

quote: theolien reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('18-10-2007 20:58:12'));

Miss stiegl, natascha en arcon hebben zich nog niet op de lijst gezet volgens mij. Je kunt je er op zetten door de lijst te kopieeren naar je eigen bericht en je daar toe te voegen (als ik het goed zeg).
Of vergeet ik nu nog iemand?

Hoi, ik wil mezelf wel op de lijst zetten maar ik heb echt geen flauw idee welke datum!   18 september was mijn eerste ongestelddag na de laatste pil en ik ben tot op heden nog niet ongesteld geweest. Dus dat wacht ik maar eerst even af. Wij zijn toch nog niet serieus bezig (ja, wel serieus maar nog even wachten!)

Ik had nog een vraagje.
als je een innesteling hebt dan kun je gerust zeggen dat je zwanger bent.
of is dit onzin.
ik zou 17 okt mijn innesteldag hebben.
maar mijn zus zei dit heb je alleen als je zwanger bent.
wie kan mij vertellen of dit zo is.
ronde 1 is negatief ik voel het.op naar ronde 2.

gr onzekere yvon

Na de eerste hele korte ongesteltheid vlak na het stoppen met de pil is ze nog niet ongesteld geweest.
Ik zou dus echt niet weten wanneer nu onze NOD zou kunnen zijn.
Ik weet wel dat hoe langer het duurt hoe meer we er naar uitkijken ...
Dan weet je teminste iets ...
Nu blijft elk vreemd gevoel of ongemakelijkheid een sprankje hoop geven...
Dat is ook niet echt bevordelijk kan ik jullie vertellen...
Maar goed, ... dat weten jullie natuurlijk zelf ook als geen ander
Zodra we een ongesteldheid hebben gehad zal ik me eens over die lijst buigen

We zitten volgends mij dus nu in de eerste ronde klopt dat?
Elke ongesteldheid luid de volgende ronde in toch ?

mvg ArCon

Terug
Bovenaan