begin september gestopt, wie kletst mee?

Hai Ank,

Ik las net evn terug en je vroeg me naar brandend maagzuur, heb ik ook last van, raar hoor, komt misschien van het ontpillen???? Wat is die pil dan eigenlijk rotzooi he... maar ja als het goed is zijn we daar een poosje vanaf!!!!

Groetjes Roos

Hai meiden,

Hai,

Volgens mij zijn we nu met 6 meiden aan de klets, jana , theolien, wendy-tristan, ank, lucia en roos, leuk joh dat er zoveel rond begin september zijn gestopt!!!

Zullen we ons clubje hierbij laten, zodat we van iedereen een beetje de verhalen kunnen onthouden??? of vinden jullie dit geen goed plan en kan gewoon iedereen hier posten??? Ben allang blij dat ik er met iemand anders dan mijn vriend over kan praten hoor, maar vind het zelf wel overzichtelijk als het groepje niet zo groot word zodat we elkaar een beetje beter kunnen leren kennen! en misschien wat meer met elkaar kunnen meeleven?

hoor het wel van jullie, nu eerst maar es bed in!

roos
roos

Sorry meiden heb helemaal verkeerd gekeken, we zijn al met heel wat meer meiden aan de klets.... 10 zelfs....
Theolien
Ank
Desiderio 75
wendy/tristan
Taartje
Miss Stiegl
Dominque
Kim
Jana
en... Roos

Ach misschien maakt het ook niet uit wie er allemaal post, hoe denken jullie hierover....

Liefs Roos, nu echt slapen!

Hoi Toos,

Ik denk inderdaad dat het wel gezellig is om het bij een bescheiden groepje te houden! Anders wordt het inderdaad een beetje lastig om alles te kunnen onthouden en moet je iedere keer alles weer terug gaan lezen!

Ik laat jullie morgen zeker even weten wat de uitslag van de test is, hoewel ik denk dat ik in ieder geval te vroeg ben, heb er niet zoveel vertrouwen in dat ie het echt al kan meten, het is 5 dagen voor de verwachte ongesteldheid! Moet kunnen vanaf 6 dagen voor de verwachte ongesteldheid, maar we zullen zien!
Heb nu even een slapeloze nacht door misselijkheid en ziek kindje  

Hoi meiden,

zie dat jullie het gisteren laat hebben gemaakt! Wendy-tristan gaat t al wat beter met die kleine?

Vanochtend ga ik bloed prikken want na (en voor) een cyclus van 2 dagen voel ik mij nog steeds vreselijk beroerd...Ben al vroeg op want ze beginnen om 730. Op je nchtere maag! Bah, zou ook nog weleens flauw kunnen vallen...

Maar ben geloof ik niet de enig die test vandaag he? (ben de namen al weer kwijt van wie)

Meiden tot straks en duimen jullie voor me?

Liefs
Lucia

Hallo allemaal,

Ik zal me even voorstellen. Ik ben Susanne, ik ben 23 jaar en 4,5 heel  gelukkig met mijn vriend Daniël. Dit jaar zijn we gaan samenwonen en het idee  om een eigen kindje te krijgen begint  steeds meer te kriebelen.  Mijn vriend wil al heel lang kinderen en in september hebben we besloten er voor te gaan. Eind September ben ik gestopt met de pil en direct met foliumzuur begonnen. Slecht drie dagen nadat ik ben gestopt met de pil was ik ongesteld (precies op 1 oktober haha)  en netjes 6 dagen meteen. Rond maandag heb ik mijn eisprong. Spannend hoor....ik weet dat je lichaam moet ontpillen, maar stiekem hoop ik dat het lukt. Ik wil iedereen alvast heel veel succes wensen.

Groetjes Susanne

En Lucia, heb je al bloed geprikt? Krijg je dan gelijk de uitslag of moet je daar weer op wachten?
Wendy, heb jij de test ook al gedaan?

Ben zo benieuwd of er al meiden zwanger zijn!!
Laat het effe weten hor!!

Terug
Bovenaan