begin september gestopt, wie kletst mee?

He meiden,
Jullie maken het nu wel erg spannend hoor!!!!
Ben ook erg benieuwd of het gelukt is. Maar niet te veel getreurt als het niet zo is, we zijn immers allemaal net pas bezig. Ik was gister bij een vriendin van me op verjaardag, en hun zijn ook al ander half jaar bezig. Wat blijkt nu, heeft ze iets aan haar eierstokken. Vraag me niet wat (een moeilijk woord) ik kan het niet onthouden op het moment. Ze is bezig om het weer goed te krijgen, en dat gaat geloof ik ook wel lukken. Dat is echt moeilijk om te horen. Ik gun het hun ook zo erg.
Even over het roken!!! Ja, ik rook nog steeds. Ik weet dat het heel slecht kan zijn voor die eventuele kleine die in je buik zit. maar ik vindt het zooooo moeilijk om te stoppen.
Toos ik vindt het echt kei knap van je. Ben best wel trots en jaloers op je.
 Heb vanacht eindelijk weer eens een volle nacht geslapen (jippie).Zonder wakker te worden van een pijntje, krampje, maagzuur.
De dames die getest hebben laat a.j.b. zo snel mogelijk iets weten. Wij leven toch allemaal met elkaar mee.
Succes he!!!
houdoe
groetjes Ank

Goedendag dames,

Sinds gisteren zit ik met grote intressen deze convo te volgen omdat mijn vriendin ook op 8 september gestopt is met de pil en eigenlijk het zelfde patroon heeft gevolgt qua symptomen als de meeste van jullie.
Het is voor ons de eerste keer dat wij gaan proberen ons gezinnetje uit te breiden.

Om te voorkomen dat jullie je misschien niet vrij voelen om te schrijven wat jullie willen wil ik graag toestemming vragen aan jullie om mee te praten.

Ik kan mij goed voorstellen dat het gek is persoonlijke dingen te schrijven
als je weet dat er een man ( o my ) mee kijkt.
Aan de andere kant ik neem aan dat jullie mannen ook mee kijken
 ( als ze dat al willen ).

In ieder geval wilde ik het niet stiekem doen, omdat wij  ook vol met vragen zitten.

Ik hoor de reactie wel.

mvg ArCon

Hoi "papa
"Tuurlijk mag je van mij mee lezen. Dan kunnen wij misschien ook nog iets van de mannen leren. Hoe die hun eigen voelen enzo!!!
Ik heb nog wel een vraagje aan iedereen.
Ik zit eigenlijk in dubio (hoe schrijf je dat).
Hebben jullie al tests in huis?
Ik weet niet of ik deze al moet gaan halen. Ik denk dat ik dan om de haveklap ga testen en me eigen nog gekker ga maken dan ik al ben.  
          HHHEEELLPPP!!!!
Groetjes Ank

Welkom aanstaande papa!
Leuk hoor een man die mee doet aan ons forum. Kunnen wij inderdaad nog heel wat van leren misschien...

Ank: ik heb al een voorraadje zwangerschapstesten gekocht. En foiliumzuur ook.  Was laatst ergens anders aan het stadten en toen dacht ik; hier ken ik niemand dus kan ik ongestoord kopen. Altijd handig om in huis te hebben, toch?!

Hebben jullie dat ook; er zijn dagen dat ik denk dat ik van alles voel en dagen dat ik niks voel....  

Nog zo'n 12 dagen voor ik kan testen.....

Groetjes Lien

Ongeduldig als wij zijn hebben wij al 4 tests gekocht ( 3 gebruikt )

Maar langzaam dringt het nu wel bij ons binnen dat het misschien () wel eens wat langer zou kunnen gaan duren dus de frequentie van het testen ...
zal dramaties gaan dalen :))

Het wachten is nu op het ongi ( ongesteld ) worden....

mvg ArCon

En over het roken nog: ben gelukkig zelf al aantal jaren geleden gestopt. Iemand die ik ken is door blijven roken tijdens zwangerschap (wel in veel mindere mate). Verloskundige had ook aangegeven dat als stoppen erg veel stress opleverd dit ook erg slecht is voor de kleine.
Deze kleine is kerngezond ter wereld gekomen.
Stoppen is natuurlijk altijd beter maar valt echt niet mee.....!!

groetjes

Wat leuk dat er ook een man meedoet!!!

Nou, helaas was mijn test, zoals verwacht, negatief en een uur later werd ik ongesteld, 5 dagen te vroeg... Denk dat alle klachten van gisteren kwamen door de eerste aankomende pilloze ongesteldheid!

November pas weer een volgende ronde want woensdag gaat mijn vriend alweer weg voor 3 weken... Pffff echt jammer dat we een maandje over moeten slaan, ik heb de babykoorts alweer helemaal te pakken! Vanochtend hebben we samen de video van de echo van mijn zoontje bekeken en alle babyfoto's!

Ik vind het trouwens echt knap hoor van de mensen die gestopt zijn met roken! Wij hebben afgesproken dat we samen gaan stoppen als hij terug is! 15 november is onze uiterste stopdatum en dan gaan we  er ook allebei voor 200% voor om te stoppen!

Terug
Bovenaan