Welkom Roekel! Spannend zeg, of je deze keer ook ongesteld gaat worden. Wel fijn inderdaad dat jouw cyclus meteen regelmatig was! Dan weet je wel waar je aan toe bent, zeker als je je eisprong al goed aanvoelt.
@ Marjo: Jammer dat je weer ongesteld bent geworden. Met volle moed weer door naar de volgende ronde dan?!
@ Marlies: Zoals Marjo zei, je plast inderdaad het teveel aan foliumzuur weer uit. Dat is hetzelfde met vitaminen, als je dat te veel binnenkrijgt wordt dat door je lichaam gewoon weer als afvalstof naar buiten geloodst.
Hier nog steeds geen zicht op de menstruatie... Volgens mijn app had vandaag mijn laatste dag moeten zijn haha, beetje ironisch. Verder probeer ik ook meer op te letten op het drinken van alcohol, maar laat het nog niet volledig staan. Ben langzaam aan het afbouwen, zodat het straks ook niet opvalt als ik ineens helemaal niks meer drink. Met voeding ben ik nog niet echt aan het opletten, ik slik alleen foliumzuur en vitaminepillen voor meer weerstand. Koffie heb ik sowieso nooit gedronken, dus dat gaat voor mij niet op 🙂 .