Begonnen per 1 okt ! ervaringen delen :)

<p style="text-align: center;">Hoi !</p>
balen marjo! Hier hetzelfde helaas! Voelde het gister al een beetje, en ja hoor, vanmorgen ongi.  :(

@linn ik denk dat het je eisprong is! Wat fijn !!

Gr

 
Welkom Roekel! Spannend zeg, of je deze keer ook ongesteld gaat worden. Wel fijn inderdaad dat jouw cyclus meteen regelmatig was! Dan weet je wel waar je aan toe bent, zeker als je je eisprong al goed aanvoelt.

@ Marjo: Jammer dat je weer ongesteld bent geworden. Met volle moed weer door naar de volgende ronde dan?!

@ Marlies: Zoals Marjo zei, je plast inderdaad het teveel aan foliumzuur weer uit. Dat is hetzelfde met vitaminen, als je dat te veel binnenkrijgt wordt dat door je lichaam gewoon weer als afvalstof naar buiten geloodst.

Hier nog steeds geen zicht op de menstruatie... Volgens mijn app had vandaag mijn laatste dag moeten zijn haha, beetje ironisch. Verder probeer ik ook meer op te letten op het drinken van alcohol, maar laat het nog niet volledig staan. Ben langzaam aan het afbouwen, zodat het straks ook niet opvalt als ik ineens helemaal niks meer drink. Met voeding ben ik nog niet echt aan het opletten, ik slik alleen foliumzuur en vitaminepillen voor meer weerstand. Koffie heb ik sowieso nooit gedronken, dus dat gaat voor mij niet op :) .
 
Hoi, hoi!

Voor de dames die ongesteld zijn geworden: wat balen! Hopelijk kunnen jullie met goede moed de volgende ronde in en is het snel raak! :)

Ik let nog niet erg op m'n levensstijl, in ieder geval niet meer dan anders. Ik blijf sporten, drink sowieso bijna nooit en rook niet. Met andere voedingsmiddelen let ik minder op en neem ze gewoon als ik er trek in heb.

Ik denk dat m'n ovulatie er aan zit te komen, maar wil (nog) niet testen met ovulatietesten. Eerst maar op m'n gevoel afgaan en afwachten of m'n cyclus op gang komt zoals ik nu denk.
 
En lynn?? Al positief getest op je eisprong? Ik hoop van wel!

@anky wanneer gaat je man weg voor werk? Wij zitten beetje in zelfde periode esprong geloof ik toch?

@jamie oke super.. ik had geen idee of zoiets eigenlijk niet goed zou kunnen zijn! Jij al je menstruatie of nog steeds niet?

@anenas gelijk heb je, eerst even aankijken hoe of wat je lichaam je zelf aan geeft. Misschien kan je wel zonder de testjes.. scheelt weer kopen.. al heb ik zel wel in huis voor controle soms.. laatst had ik een week later mn eisprong dus dat check ik dan toch even voordat ik me van alles in mn hoofd haal en dan niet zo is!

gelukkig gister laatste dag van mn menstruatie! Ik heb een heleboel boeken gehaald en ga in de periodes dat ik even niks om handen heb (avonden) lekker lezen ter afleiding! Hoop dat het beetje helpt in mn hoofd..
 
@ marlies Nee:( ik denk het niet. snap er niks van. vanmorgen weer normale temp. en op de test niks te zien. dit is nog maar de eerste maand en ik word er nu al gek van, best erg eigenlijk.

ik hoop voor jou dat het deze ronde wel raak is !
 
We gaan het zien .. hoop voor jou dat je eisprong snel komt.

ik snap er geen drol van gister laatste dag van mn menstruatie ik heb vandaag slijmverlies.. ik denk huh? Doe even een ovu test heb ik een licht streepje.. dat bestaat toch niet?  Heeft iemand dit ooit gehad

neem aan dat de test niet klopt morgen weer testen.. bestaat toch niet na 1 dag na je menstruatie een eisprong hebben



 
@ Marlies: nee, hier op dag 33 en nog steeds geen menstruatie in zicht. De afgelopen twee dagen weer wat meer last gehad van mijn borsten en rommelige buik, en een soort van druk op de maag waarbij het voelt alsof er maagzuur in de weg zit. Maar geen bloed.

Ik heb wel eens ooit gehoord dat een vrouw maar niet zwanger werd, en er vervolgens (door testen, e.d.) achter kwam dat haar eisprong vlak na haar menstruatie kwam. Dus zij had al die tijd rond de verkeerde tijd echt goed 'geklust'. Is wel weer zo'n uitzonderingsgeval, dus is het mogelijk dat je test bijv. niet goed gelukt is?
 
@marlies idd dat is wel apart.. Laat morgen even weten wat er uit komt.

Ik ben nu erg verkouden keelpijn, hoofdpijn en grieperig. Ook voel ik wat gerommel en steekjes in m'n buik. Hopelijk word ik ongesteld en heb ik de ei sprong gewoon gemist !!

Hoe lang zou je je ei sprong kunnen meten? Ik heb namelijk niet elke dag getest. Wel gekeken of ik slijm had, dat was niet echt het geval alleen wat witte afscheiding.
 
Terug
Bovenaan