Begonnen per 1 okt ! ervaringen delen :)

Wow jullie gaan snel op deze pagina!! :)

@Marlies  Ik zou het niet weten? Ben je misschien toch zwanger? Soms komt het voor dat je wel ongesteld wordt en toch zwanger bleek te zijn. Zou mooi zijn natuurlijk! Wel heel raar gevoel gok ik zo.

Ik heb krijg helemaal nooit slijm. Maar nog steeds steken/kramp aan de rechterkant. Nu al een week zo. Zucht.
 
Gaat idd snel hier op de pagina! Haha leuk hoor. Is er iemand die nu bijna aan een zwangerschapstest toe is?

@Marlies hij is weg van maandag 14 tot vrijdag 18 dus het ligt er een beetje aan hoe lang mijn cyclus deze maand is maar ik ga eigenlijk uit van volgende week aan het eind ergens. Ik hoop iig niet dat het ineens langer duurt. Heb jij een regelmatige cyclus? Misschien is je eisprong ook wel veel eerder dan je verwacht, meteen na de menstruatie.. het kan wel.

ik weet niet meer wie het schreef maar iemand had het over ochtendurine bij ovulatietesten. Maar voor zover ik weet moet je dus zwangerschapstesten voor een duidelijk resultaat idd met ochtendurine doen maar ovulatietesten juist niet! Dan is de test nl minder betrouwbaar. Het beste is dus juist wat later op de ochtend of ergens in de middag of avond.

ik had eerst ook om de dag getest want ik dacht het is toch wel duidelijk dan en dat bespaart testen ;) maar toch gemerkt dat iedere dag wel meer duidelijkheid gaf, voor mij iig want ik voel verder echt niks aan de eisprong en om de dag gaf echt enorme verschillen in kleur vh streepje.

ik merk wel dat ik er een stuk minder mee bezig ben nu ik ongesteld ben geworden vorige week zondag terwijl die 2 wachtweken na de eisprong ik er elke dag aan dacht en idd van alles dacht te voelen enzo haha
 
@ Anky ja is dat zo?! Haha ik deed het altijd met ochtend urine en toen kwam er nooit een streepje. Toen had ik het een keer later gedaan en toen had ik een licht vaag streepje. Misschien had ik het dan wel nog later moeten doen om een goede streep te hebben. Wie weet :) wacht wel weer af.

@zonnebloem, nooit slijm. Zo zie je maar weer dat ieder lichaam zo anders is.
 
Hoi dames, vanochtend is mijn menstruatie volgens mij begonnen! Sorry indien TMI, maar direct na de seks vanochtend had ik wat bloed. Het zet nog niet mega door, maar het is helderrood tot nu toe, nog wel licht. Wel anders dan met de pil, toen begon het vaak met bruine afscheiding. We zullen zien of het doorzet, maar in ieder geval 'werk' ik weer tot op zekere hoogte! Joepie!

@ Lynn, maar goed dat je nu weet dat je anders moet testen voor je ovulatie dan!

@ Marlies, een (constante of afwijkende) ovulatietest kan ook betekenen dat je zwanger bent idd, die slaat ook uit op hCG heb ik gehoord.
 
Hi Dames,

Volgens de app die ik heb geinstaleerd zou ik een deze dagen mijn eisprong moeten hebben. Ik weet alleen niet zeker of deze klopt, omdat mijn menstruatie nog niet regelmatig is. Dus vandaar dat ik het niet op de dag nauwkeurig weet.

Ik heb sinds vanmorgen wel steekjes in mijn onderbuik. Het gekke is alleen dat het aan beide kanten zit, want me niet logisch lijkt want hij komt natuurlijk of aan de linker of aan de rechterkant. Of misschien heeft het er niet mee te maken maar omdat ik rond mijn eisprong zit..

Hebben jullie dit zelfde gevoel wel eens?



X
 
Terug
Bovenaan