Begonnen per 1 okt ! ervaringen delen :)

@Linn, ik zat op dag 34 vandaag. De bloeding is nog steeds wel echt minimaal, alleen heb nu sinds een uur wel echt hele erge rugpijn en buikpijn. Een kruik is noodzakelijk nu ;-) Dus even aankijken vannacht of morgen of het doorzet!

@Zonnetje, ik weet nog niet hoe mijn eisprong voelt, dus helaas kan ik daar geen antwoord op geven.
 
<p style="text-align: left;">@Jamie hopen dat je buikpijn en rugpijn snel weg gaat en je menstruatie doorzet. Dan weet je tenminste waar je aan toe bent.  Weet nog wel dat ik ook zo zat te wachten voor de eerste keer. Maar bij mij duurde het natuurlijk ook zo lang!</p>
 
@jamie dat is niet zo lekker :( hopelijk heb je minder last 

ik dacht vandaag ik doe eens een zwangerschapstest.. En dus een licht streepje !!! En in de beschrijving staat een licht streepje is ook een streepje.

Daarrna nog 1 gedaan en weer een licht streepje..

Ik geloof het alleen niet helemaal dus morgen ochtend nog een keer testen. Het was niet met ochtend urine. En toch een streepje. Snap er niks van :(
 
<p style="text-align: left;">Morgen ochted nog een keer testen!! Snap er echt helemaal niks van! Maar het zou wel super zijn natuurlijk. Heb nu 3 testen met een vaag streepje</p>
 
Hoi allemaal !

Ik kan het niet geloven maar ik ben echt zwanger, ik heb vanmorgen een cleurblue gedaan en ik had een dik kruis Woehoee.

Ik had nergens symptonen van en testte eigenlijk voor de grap omdat ik er heel veel had gekocht !
 
Terug
Bovenaan