Begonnen per 1 okt ! ervaringen delen :)

@marjooo spannend spannend hou ons maar op de hoogte..

jaaa en de cafeine! Ook op letten.. maar verder ook daar niet te veel in doorslaan denk ik.. anders doe je straks niks meer "normaal" voor je gevoel.

en inderdaad lynn om de dag, dan is he altijd wel op een goede dag...

klusZe maar hihi
 
Idd ook op cafeine letten, al dronk ik al nooit meer dan 1 a 2 kopjes per dag.

alcohol drink normaal regelmatig maar nu zo min mogelijk. Eigenlijk toen ik ongesteld werd, heb ik wel weer een wijntje gedronken haha toen dacht ik nou kan het wel weer ff.

maandag weer starten met ovulatietesten. Ik hoop dat mijn eisprong nog valt in de komende week en niet later want dan is mijn man voor zn werk een paar dagen weg...:s
 
hallo,

ik kom ook even meepraten.

wij zijn ook bezig voor de eerste.  ik ben eind augustus gestopt met de pil. meteen redelijk regelmatig ongesteld. 28-30 dagen. ook mijn eisprong voelde ik meteen heel goed, steken en pijn aan een kant.  zelfs hoesten deed pijn.  toen een ovu test gedaan en meteen positief.  zo ook de andere keer.   vandaag of morgen moet ik weer ongesteld worden, toch spannend.  er stiekem veel mee bezig,  vorige week voelde ik vanalles. maar op dit moment denk ik dat ik toch ongesteld ga worden.. :(   wel al een vroege test gedaan,(aantal dagen geleden) negatief.  dus nog even afwachten.

ik heb op mijn  telefoon een app gedownload waar ik alle klachten en menstruaties en ovulaties bij houdt:) erg handig





gr
 
Hallo roekel!

gezellig dat je ook mee kletst!

spannend hoor zo'n eerste en wel heel fijn dat je cyclus meteen lekker loopt. Ja ik heb hetzelfde met mn eisprong.. best handig straks kan je die ovu testen gewoom weggooien! Hopelijk is het snel raak.



@anky Zo doe ik dat af en toe ook hoor haha

als ik ong wordt dan neem ik toch wel even een wijntje.. ik ga ook niet helemaal niks meer doen dat is niks.. wil me ook fijn voelen.. kan heus op dingen letten.

ik slik dus nu ook al 14 maanden foliumzuur.. kan dat nou goed voor je zijn? Of maakt dat niks uit.. lees ik nergens iets over.. alleen maar dat je moet starten als je zwanger wilt worden..

 
Hoi dames,

Helaas, ongesteld geworden! Verschrikkelijk balen natuurlijk, maar ik voelde het gisteren al wel een beetje aankomen... Op naar de volgende ronde!

Roekel ik duim voor je!

Groetjes!
 
@Marlies: Ik denk dat 14 maanden foliumzuur geen kwaad kunnen hoor! Het is sowieso nodig om dat al voor je zwanger wilt worden te slikken, zodat je genoeg in je lichaam hebt. Het teveel aan foliumzuur zal je ongetwijfeld uit plassen.
 
@ marjo Thanks voor de tips. Jammer dat je ongesteld bent geworden :(

@ roekel wat fijn dat je alles zo goed aanvoelt. en normale cyclus hebt.



hier vanmorgen 0,6 graden hoger dan normaal ! dus dat kan een teken zijn van de ovulatie. daarna natuurlijk een ovulatie test gedaan alleen dit was niet met ochtend urine. ik had een lichtere streep dan de andere dus ik hoop dat het dan nu eindelijk komt die eisprong ! voel ook wel wat steekjes links onder in mn buik vlak bij mijn lies.

 
Terug
Bovenaan