Begonnen per 1 okt ! ervaringen delen :)

Spannend Nymeria en Marlies! Beiden succes met jullie afspraken!

Hier nog geen sprake van het rode leger, maar wel wat buikkrampen. Ik wacht het af. Neem me voor om op z'n vroegst pas donderdag te testen mocht het uitblijven. Zonde van de testen zo.. ;-)
 
Ben ik weer.. reageer niet vaak maar lees wel mee.

Met zijn er bedt al heel wat zwanger of lijkt dat zo?

spannend mensen, succes met de kunstjes vooraf en voor de mensen die wachten op de mooie test en echo's.



Hier weer een licht streepje op de ovulatie test.. dus ons best weer doen.

Nu gaan we volgende week op vakantie.. zou ik gewoon borreltje op zijn tijd kunnen nemen? Hoe denken jullie daarover?
 
Annenas snap ik anders blijf je testen kopen, even doorbijten nog. Ik duim heel hard voor je

hoi gerda ja best wel he! Wel fijn een streepje, gas erop hihi! Ik persoonlijk denk dat het niet zoveel kwaad kan, je moet wel een beetje blijven genieten en als je dat met mate doet.. het is de week ervoor, lastig.. ik heb met kerst ook een paar wijntjes gedronken en 3 dagen later bleek ik zwanger.. ik wilde gewoon niet alleen nog maar daar mee bezig zijn.. ieder zijn mening natuurlijk
 
Helemaal eens met marlies! Ik zou wel een beetje blijven genieten. Ik heb met kerst ook nog een toetje met alcohol gegeten en de dag er na carpaccio. Toen was ik ook al zwanger. Moet niet zoveel kwaad kunnen aangezien het vruchtje toch nog niet met jouw bloed on contact staat.

Hier na een paar relaxte dagen weer een beetje lichtbruine afscheiding. Ik lees overal dat dat geen kwaad kan, maar toch mag het van mij wel weg blijven. Ik probeer niet te veel te stressen, ik kan er toch niks aan doen of t goed of fout gaat...
 
Annenas, is er al wat te zien intussen?

Gerda, zolang je er niet mee overdrijft, zal dat wel geen kwaad kunnen. Zoals anderen al zeggen, is er nog geen contact met jouw bloed.

Marjo, je kan misschien ook eens bellen met de verloskundige? Die kan je misschien geruststellen.
 
Hallo Dames!

Ik heb mij zojuist aangemeld op dit forum dus ben nieuw. Mijn naam is Veronique en ik ben (volgende week) 32 jaar oud. Ik ben begin september getrouwd en sindsdien aan het proberen zwanger te worden. Nu net ronde 4 gehad zonder succes.  Ondanks dat ik probeer mij er niet te druk om te maken merk ik toch dat het mij, zeker als ik dan weer net ongesteld ben geworden, zwaar valt.

Ik ben vanaf mijn 13de tot dus afgelopen september non stop aan de pil geweest en heb een redelijk stabiele cyclus van 29/30 dagen. Ik ben as we speak nu weer ongesteld en ga deze ronde temperaturen of even een ovulatietest halen, om zeker te weten of er uberhaupt een eisprong is.

Het lijkt mij fijn om hier de spanningen en ervaringen te kunnen delen in dit traject.

Heb niet alle 54 pagina's teruggelezen, zag wel dat al wat dames inmiddels zwanger zijn geworden die in dit topic schrijven. Voor jullie natuurlijk enorm gefeliciteerd!

Zijn er nog een aantal dames net als ik in zo ronde 4?
 
Veronique welkom hier! Ik hoop dat het voor jou snel raak is. Probeer er niet te veel over in te zitten hoor, de meesten doen er minstens een half jaar over! Over temperaturen heb ik her en der al wat gelezen, het lijkt mij een behoorlijke klus zo iedere dag. Veel succes er mee!

Nymeria, de verloskundige bellen is op zich wel een idee, al probeer ik niet zo'n paniek te zaaien bij mezelf en t zo klein mogelijk te houden. Wel moeilijk hoor. Nog 9 dagen!
 
Terug
Bovenaan