Begonnen per 1 okt ! ervaringen delen :)

Zolang je het de baas blijft, hoeft dat inderdaad niet. Maar hou het in je achterhoofd voor als het toch teveel wordt.

Welkom Veronique. Ik zit in ronde 3 intussen.
 
Hi veronique! Leuk dat je meekletst! Als je zo lang aan de pil hebt gezeten kan het wel even duren voor je eigen cyclus weer op gang komt.. je moet het helaas even de tijd geven.. als je daar van uit gaat en het is eerder is het mooi megenomen. Ik was pas in ronde 16 raak.. temperaturen kan maar voor je gemoedstoestand miss even lekker nog niet..

marjo het bruinverlies heb ik ook even opgezocht en lees dat het indd normaal kan zijn. Je baarmoeder is natuurlijk veel bezig en kan oud bloed zijn van een vaatje of iets of je baarmoeder die zich opschoont.. natuurlijk heb je liever dat het weg is. Ook al wil je geen paniek zaaien misschien voor jezelf toch wel even fijn een verloskundige te bellen en misschien kunnen ze iets eerder je echo geven.. als jij deelt wat je eerdere ervaring is (miskraam) houden ze daar vast rekening mee.. je doet het al super om je niet gek te maken, maar zo duren 9 dagen best lang .. ook al doe je nog zo je best
 
Ik heb vandaag nog een laatste ovulatietest gedaan, om zeker te zijn. Het streepje was nu iets lichter dan de controlestreep, dus dat is negatief. Vermoedelijk dus vandaag mijn eisprong ongeveer.
 
Ik ben echt zo blij dat ik hier lekker mn verhaal kwijt kan!

Na dat ene beetje lichtbruine afscheiding kwam er verder niks meer. Mn borsten zijn nog steeds erg groot, hard en de tepels gevoelig. Ik voel me eigenlijk de hele dag door vol, maar toch word ik snel misselijk als mn maag een beetje leger wordt. En dan nog voel ik me vol. Ik denk dat dat ook wel goede signalen zijn. Bellen naar de vk stel ik nog even uit, 9 dagen moeten nog wel vol te houden zijn, ik ben al over de helft :) een echo eerder zou ik ook liever niet willen, hoe later hoe meer kans op een kloppend hartje. (Wat ik me nu echt nog niet kan voorstellen dat dat mogelijk in me zit!) Marlies als het goed is gaan aan t einde van deze week de hartjes van onze krentjes kloppen haha! Voor jou hoop ik dat ie donderdag al te zien is!
 
Veronique, welkom! Leuk dat je meeschrijft.

Gek idee hè Marjo, dat dat zomaar in je lichaam ontstaat.. bijzonder!

Hier nog geen menstruatie, maar heb wel het idee dat die gaat komen. Licht krampen gevoel in m'n buik en daarbij die spierwitte test van gisteren. Ik wacht rustig af.. komende dagen werken. Dat biedt ook wat afleiding.
 
Mijn nod is vandaag. Kijk de komende dagen even aan en als er niets komt test ik donderdag of vrijdag wel weer. Ga voor nu uit van m'n menstruatie. Dank voor het duimen!
 
Annenas ik duim ook mee! Even goed de afleiding zoeken al is dat mega lastig haha..

marjo ja fijn he! Ik vijd het oom prettig lekker te kletsen met iedereen in zelfde soort situatie enzo. Goed van jou! Gelukkig is er niks meer gekomen nog even volhouden. Ja ik hoop ook dat er iets te zien is! Heel byzonder en onwerkelijk.. dat zoiets bestaat he , uit zo'n proces een kindje ontstaat.. ik vind het bizar
 
Terug
Bovenaan