Begonnen per 1 okt ! ervaringen delen :)

Jippie Nymeria! Succes de komende dagen ;) en Annenas nog steeds aan het afwachten?

Ik voel me eigenlijk wel goed. Aardig relaxt. Vandaag op mn werk de allerbeste wensen in ontvangst mogen nemen, heel grappig ook heel wat collegas die zeiden: dat je maar snel zwanger mag worden. Hahaha! Hihi binnenpretje!

Ik moet zeggen dat ik het idee heb dat ik wel echt moeier ben dan normaal, zo nu na een eerste werkdag. In de vakantie kon ik daar niet echt een pijl op trekken.
 
Dankjewel Marjo. Moet grappig geweest zijn met die collega's, wel sympathiek van hen. Moeheid is normaal voor zover ik weet. Donderdag had jij je echo toch?

Ik las trouwens ergens dat iemand op 19 januari de echo had, vandaar dat ik dacht vandaag... Had even de 1 gemist
 
<p style="text-align: left;">Haha jaaaa marjo dat was zeker een leuk binnenpretje! Ze moesten eens weten. Moeheid hoort er inderdaad bij.. af en toe lekker relaxen waar je kan.</p>
<p style="text-align: left;">nymeria ik heb donderdag de echo en marjo volgens mij de 19de!</p>
<p style="text-align: left;"></p>
 
Ja ik de 19e! Nog een weekje langer wachten, maar zit er wel aardig relaxt in. Ik ben gestopt met thrillers schrijven over wat er allemaal niet kan gebeuren. Er kunnen volgende week 2 dingen gebeuren: een goede of een slechte echo. Daar kan ik nu niks aan veranderen... dus maar rustig afwachten!
 
Geeft niks hoor!! We beginnen allebei met de M!

Vind het al knap dat je de data hebt onthouden!

fijn marjo dat is ook het prettigst voor jezelf! Komt vast goed! Ik ben ook super relaxt en heb er een goed gevoel over..
 
Nog steeds geen telefoon... Enkel een berichtje via Facebook dat ze mijn gegevens blijkbaar niet goed opgeslagen heeft en of ze mijn nummer mocht, zodat ze kon bellen als ze thuis was...
 
Oké even dubbelpost van mij, maar ik kreeg haar intussen aan de lijn. De afspraak staat nu voor aanstaande donderdag.
 
Terug
Bovenaan