Begonnen per 1 okt ! ervaringen delen :)

Welkom Veronique. Hier ook in ronde 4. Vandaag op dag 28 maar ben onregelmatig. 27-27-33 tot nu toe. 2 januari positieve ovulatietest dus wacht tot maandag met testen. Ben deze keer wat meer gespannen ervoor dan normaal.
 
Dag Dames,

tijdje niks geschreven, beetje hectisch op werk! Vakantie is altijd leuk maar werk stapelt zich wel lekker op.  Vooral nu ik ook hartstikke moe ben.

Dag Veronique! Ik ook vanaf m'n 13de aan de pil tot november. Ik rekende op zeker een jaar ontpillen (dat las ik op internet) en bij mij was het gelijk de eerste maand raak!

Gister eindelijk bij de Ha geweest en aangezien ik geen normale cyclus nog gehad heb 3nov voor het laatst OG dankzij stopweek. Is mij eerste afspraak bij de GYN morgen. HA denk dat ik nu max zo'n 8 weekjes kan zijn. Wij vinden het super spannend dat we morgen misschien al een hartje kunnen horen en ons framboosje gaan zien.

Volgens mij had er nog iemand een termijn echo morgen? Sorry, ben ook zo vergeetachtig de afgelopen week.. herkenbaar?

 
Hi Veronique, gezellig dat je meekletst! Ik zit zelf in ronde 3 nu, heb twee 'eigen' menstruaties gehad sinds het stoppen met de pil, maar wel onregelmatig: 34-57. Dus mijn lichaam is nog flink aan het reageren op het zelf reguleren van de hormonen denk ik. Ben precies 10 jaar aan de pil geweest, maar wel altijd stopweek (buiten vakanties natuurlijk) ingelast. Mijn man en ik hebben besloten om eerst de natuur gewoon zijn werk te laten doen en als we echt al wat langer bezig zijn, om dan te gaan temperaturen of ovulatietesten te gaan gebruiken.

@Annenas, hoe is het nu met jou? Al een menstruatie begonnen, of juist niet? Eventuele symptomen gevonden al? Ben zo benieuwd, zeker omdat je je eisprong wel gevonden had deze maand!

@Plu, wat leuk dat je weer even meekletst! Wat spannend naar de gynaecoloog voor een echo morgen. Hopelijk krijg je een mooi framboosje te zien :)

Hoe is het met de andere zwangere dames ondertussen? Marjo, heb je je zorgen weer een beetje van je af kunnen zetten?
 
OMG, ik zie net dat mijn bericht op 11 januari verstuurd is, om 11:11 uur. Sorry, vond ik wel een geinig feitje. Maar het is geen grapje hoor! :p
 
Jaaa annenas ben ook benieuwd! Hoe is het!?

hi plu! Wat spannend morgen je echo! Ik ben ook morgen aan de beurt voor de eerste echo..

jomie hahaha! Bizar! Ik zie dat soort dingen ook altijd haha.. hoeveelste ronde zit jij nu eigenlijk jomie?

jaa marjo hoe is het vandaag?
 
Marlies - vind het zó spannend! Hoe laat heb jij een afspraak? Hoe ver ben je nu ongeveer (denk je)?

Jamie- indd lol dat soort dingen zie ik ook vaak..
 
Terug
Bovenaan