Begonnen per 1 okt ! ervaringen delen :)

Balen annenas dat je zo slecht hebt geslapen. En dan nog negatief getest ook :( ik moet vandaag weer aan t werk. Einde vakantie helaas! Maar ja dan gaat de tijd misschien ook wel wat sneller!
 
Annenas: ik was heel misselijk rond mn eisprong. Zou dat het mss kunnen zijn?

Hier ook einde van de vakantie. Nog 1 week tot nod als ik vanaf positieve ovulatietest reken. Wachten duurt zoooooo lang haha. Weer aan het werk zal de tijd wel sneller doen gaan.
 
Marjolijn, ik denk het niet. Morgen mijn nod. Dus wacht het wel even een paar dagen af. Nu nergens last van, dus ik zie het wel. Wachten duurt inderdaad lang, haha. Ook hier gewoon werken, hopelijk snel een paar dagen verder. Zal voor je duimen!

Marjo, enerzijds indd wel balen. Maar denk dat ik zo meer rust heb dan nog één of twee zenuwslopende lange dagen. Dank voor je berichtje!
 
@Marjolijn, wachten is zo moeilijk hè! En zeker als je weet op welke datum je moet wachten. Soms zou het haast makkelijker zijn als je niet weet wanneer je kunt testen, omdat je dan ook niet naar één datum toewerkt. Aan de andere kant: dan weet je nooit wanneer je te vroeg test... Volgens mij wordt het ook niet makkelijker!

@Annenas, lastig dat je zo misselijk bent geweest! Misschien hangt er iets in de lucht, ik heb namelijk vannacht ook echt mega slecht geslapen. Zou ook kunnen omdat het werk idd weer begint. Ben zeer benieuwd hoe het staat met je NOD morgen!!!
 
Jomie gelukkig dat je arm beter gaat!!

annenas wat naar, en snap wel dat je daar mega van in de war raakt ook. Ik hoop natuurlijk dat het wel de reden is maar even afwachten nog.

spannend marjolijn nog een weekje..

jaa de vakantie weer afgelopen en weer normale weken. Ik vind het wel prettig.

nymeria gelukkig dat je contact hebt gehad! Fijn dat je de afspraak dan kan gaan verzetten.

marjo hoe voel jij je?

ik voel me goed vanmorgen zelfs gaan sporten weer. Alleen daarna stprtte ik wel een beetje in maar dat geeft niet. Spannend donderdag de echo, gelukkig drukke dagen dus lekker bezig
 
Nee, ik ben nog niet gebeld, maar ze is vandaag zelf aan de slag in de praktijk, dus ik vermoed dat ze me vanavond gaat bellen.

Positieve ovulatietest vandaag!

Had er niet iemand vandaag een echo?
 
Terug
Bovenaan