Begonnen per 1 okt ! ervaringen delen :)

Hoiiii! Haha, wat leuk dat jullie zo betrokken zijn. Leuk groepje zo!

Wat spannend, de echo's van morgen! Ik duim voor jullie dat er goed nieuws te zien is.

Hier nog geen spoor van m'n menstruatie.. ik wacht gezellig nog anderhalve dag af en test dan op z'n vroegst a.s. vrijdag. Maandag was ie echt spierwit (weliswaar een dag voor nod), dus wil nu niet weer te vroeg testen. Twee dagen na m'n nod zou er toch voldoende HCG moeten zijn, mocht ik zwanger zijn. Ik voel me overigens helemaal niet zwanger, nergens last van. Beetje gespannen borsten, maar dat kan ook m'n naderende menstruatie zijn.
 
Oooo spannend plu en marlies! Ik ga zo hard voor jullie duimen!

Ik had vandaag een lange dag met veel lessen achter elkaar. Ik heb ze zuchtend doorgebracht, vlagen van misselijkheid en veel vaker dan normaal geplast. Vooral die vlagen misselijkheid zijn wel heel erg duidelijk de hele dag door aanwezig. Niet zo'n stress vandaag, was wel een lekker dagje.

Hoe is het met jullie symptomen?
 
En voor zonnebloem ook een spannende dag morgen!

Annenas, wat is dat spannend zeg! Ik had precies t zelfde als jij de laatste keer: voel niks dus ik zal t wel snel worden. Na 3 dagen over tijd dacht ik: dit wordt m niet meer en testte ik positief! Eigenlijk begonnen mn borsten daarna pas te zwellen en aan t einde van de 5e week begon ik meer symptomen te merken. Het kan dus nog best hoor!
 
Jaa zonnebloem zeker spannend ook!

had ik ook annenas , na 3 dagen na nod test en had het echt niet verwacht voelde me ook niet zwanger net als Marjo.

symptomen hier wisselend. Ene moment mega trek andere moment bluh misselijk en moe. En ik heb het mega koud de hele dag.. heeft iemand dat ook? Haha
 
Hier nog een leuke: zwangerschapsgeheugen. Ik dacht altijd wat n onzin.... nou wat denk je? Ik laat vanavond de auto in de parkeergarage in de stad met de sleutel in het contact staan.... oeps.... hihi. Hij stond er gelukkig nog. Oef
 
Plu en marlies heel veel succes bij jullie eerste echo. Ik duim ontzettend hard voor een prachtig plaatje! Zonnebloem veel succes bij de combinatie test! Ik ben ontzettend benieuwd en duim voor jullie allemaal!
 
Terug
Bovenaan