Begonnen per 1 okt ! ervaringen delen :)

Dank voor jullie gerusstellende berichten dames, ik weet dat het even kan duren maar als je eigenlijk al 4 jaar geleden had willen beginnen en dat is uitgesteld omdat je man andere dingen aan zijn hoofd had dan wordt je misschien sneller ongeduldig als je eindelijk er echt voor gaat.

Ik heb nav jullie berichten besloten om het toch maar even aan te kijken en proberen er zo min mogelijk mee bezig te zijn.

Toch gek dat er zo veel verschil zit in de periode van het zwanger worden, van de eerste ronde tot 16 rondes.

Plu en Marlies: succes vandaag!

Annenas: bij jou al nieuws? Spannend hoor!

Ik ben nu net 2,5/3 dagen ongesteld geweest en dat was het dan ook alweer.  Ik ben dus niet echt lang ongesteld, wel redelijk regelmatig maar we zullen zien.
 
Net de termijn echo gehad, 6weken5dagen! Al wel een buikecho gelijk, framboosje was snel gevonden en alles zag er goed uit! Hartje ging als een tierelier! Zo mooi! Mannetje keek vol verwondering naar het scherm, kon geen woord uitbrengen behalve "ben zo blij :D" 25 jan 2de echo!

Sorry voor de vele !!!! Ben ook gewoon zo blij!!!
 
Wouw wat een prachtig nieuws plu! Ik zat echt al een beetje op een berichtje van je te wachten :) ga maar lekker genieten van dit geweldige nieuws! Xxx
 
Zonnebloem jij succes ook vandaag!

annenas al nieuws?

dank je allemaal ik moet over een uurtje!!

plu wat geweldig! Genietem hoor heerlijk! Blij voor je! Wat superfijn dat alles goed was
 
Joehoe allemaal!

echo zag er prima uit! Hartje klopte en alles was netjes.. was wel nog mini maar dat is logisch met 6 weekjes! Iig heel blij dat het er goed uit zAg en zelfs hartje zagen kloppen... heel fijn gevoel
 
Fijn Marlies! Lopen we gelijk :) allebei mama begin september!? Wanneer heb jij je tweede echo?

Geeft wat geruststelling he? Als ik niet zo moe was had ik er op los gedanst ;)
 
Terug
Bovenaan