Begonnen per 1 okt ! ervaringen delen :)

Ah, wat super fijn om te horen Plu en Marlies! Geniet er lekker van!

Hier nog steeds niet ongesteld, dus gooi er morgenochtend een test tegen aan. De spanning stijgt nu toch wel een beetje. Wil vandaag nog niet testen, omdat met ochtendurine de concentratie HCG het hoogst is (mocht ik zwanger zijn). Wil niet weer een negatieve test die misschien toch positief zou zijn als ik later had getest. Morgen ben ik drie dagen overtijd, dus dan zou het toch te testen moeten zijn lijkt me.. Gelukkig vandaag aan het werk en vanavond lekker sporten. Ik durf nog niet echt te hopen op een positieve test..
 
Wouw nog een kloppend hartje! Wat een fantastisch nieuws :D

Nu wil ik t ook echt weten! Nog 1 weekje voor mij. Ben vandaag wel weer onzeker, voel me niet zo misselijk als gisteren maar ben tegelijkertijd ook veel meer uitgerust... dat zal vast ook schelen! Maar goed, stay cool: ik kan er toch niks aan veranderen!
 
Annenas wat superspannend!! Ik deed ook wachten tot 3 dagen erna.. ik duim nog steeds

ja fijn een goede eerste echo! Marjo nog even geduld dan is de jouwe.. spannend he. Ik voel me ook mega wisselend met symptomen dus dat is vast niet erg.. je voelt je de ene dag gewoon wat beter dam de andere..

plu ja begin sept uitgerekend indd! Ik moet bellen nog naar het ziekenhuis voor m'n volgende echo.. ga ik morgen even doen.. haha ik heb net ook even gelegen, ik ben daarna helemaal van de wereld zo moe haha maar nu gelukkig weer wat fitter! Ik kreeg trouwens wel een inwendige echo..
 
Gelukkig dat bij jou ook de symptomen wisselen marlies, dat stelt weer gerust. Ondertussen geef ik net les over zwanger worden... ik moet zeggen: ik ben een stuk wijzer dan vorig jaar hahah! En ondertussen tegen iedereen jokken over de zomervakantie in noorwegen , kamp.. waar ik allemaal niet meer naar toe zal gaan als dit goed zit :p
 
Jaa het is fijn als andere mensen zich herkennen in sommige dingen! Ik voel me ook de ene dag beter dan de andere , dus zit vast goed. Haha ja dat is raar wel he, maar wel een leuke reden om over te jokken hihi
 
Zonnebloem ook een goede echo? En annenas nog steeds niet ongesteld? Ben je wel vaker over tijd? Als je niet ongesteld bent geworden ga je morgen testen he? Ik kon echt slecht slapen voor ik ging testen 2 weken geleden! Spannend hoor!
 
Terug
Bovenaan