Begonnen per 1 okt ! ervaringen delen :)

Ik had vandaag de 2e afspraak bij de acupuncturiste. Ze zei dat ze al veel minder spanning voelde dan de vorige keer. Naalden deze keer op een andere plek, al heb ik geen effect gevoeld zoals de vorige keer. Ook was ik niet moe achteraf. Wel heeft ze magneetjes op mijn oren gekleefd om de stress te verminderen. Intussen zijn de kruiden ook toegekomen die ik moet innemen. Ze smaken echt walgelijk... Maar het is voor een goed doel zeker?
 
Nymeria, goed dat je al terecht kon! En als zij minder spanning voelde kan t kloppen dat je er minder van voelt nu denk ik.

Ik heb nog wel een tip wat betreft je ranzige kruiden ;) ik heb een kat waarmee ik ooit bij een alternatieve dierenarts heb gelopen en toen kreeg ik ook kruiden voor over zijn eten, nou dat werd m natuurlijk niet! Toen kreeg ik lege capsules en vulde ik die. Die kon ik zo in zn strot duwen, wist ik zeker dat ie t binnen kreeg. Succes er mee!
 
Hahaha, wat een heerlijk eerlijke reactie Nymeria. Ze zijn vast voor het goede doel, eyes on the price dus bij het innemen. Ik hoop voor jou dat je snel effect merkt van de acupunctuur.

Ben ook benieuwd naar Zonnebloem. Hopelijk een goede echo.

Hier nog steeds niks, noppes, nada.. wel een pijnlijk gevoel in m'n borsten. Maar heb niet het idee dat ze groter zijn of er anders uit zien.. verder voel ik ook niets. Dat maakt het wel heel spannend moet ik zeggen.. ben wel bang voor teleurstelling als het negatief is. Ik zit nu op cyclusdag 49. Op 26 december een positieve ovulatietest en de dag erna vermoedelijk m'n eisprong, voelde toen wel spanning in m'n buik. Dus zou zeggen dat ik nu toch ongesteld moet zijn. Maarja, kan alles wel gaan analyseren, dat helpt ook niets. Hopelijk kan ik een beetje slapen vannacht en morgen omgaan met de eventuele tegenslag. En of ik vaker over tijd ben; ik ben in drie maanden pas één keer natuurlijk ongesteld geweest. Dus dit is ronde twee. Eerste ronde op dag 42 ongesteld geworden en daarvoor een dag of zeven al wat druppels bloed bij m'n afscheiding. Geen peil op te trekken dus..
 
Joehoe!! Moest effe 2 pagina's bijlezen, jullie gaan als een speer!!

alles goed hier!! Ben zo blij en opgelucht. Alle drie de groepen laagste van laagste. Durf nu pas echt te gaan genieten van Stip!!  Ik was samen met mijn moeder en hadden zo aardige mevrouw. Heb zelf een 3D echo gehad. Die was echt mooi. Mijn mini mensje is compleet en gaat alleen nog maar groeien. Ik meen te voelen dat ik vanavond stip heb gevoeld. Maar 1e zwangerschap kan van alles zijn. Vandaag precies 13 weken.

Annenas - oooh zo spannend voor je!! Ga morgenochtend meteen kijken op dit forum. Ben je al vaker overtijd geweest?

Marlies/plu - meiden wat fijn dat het klopt het hartje op de echo! Hebben jullie inwendig gedaan? Zie je nog meer dan uitwendig. Apart he zo'n vlekje.

Nymeria - wel fijn dat het minder heftig is. En die kruiden jak. Snap wat je bedoeld. En met je neus dicht slikken? Haha. Miss helpt het. Wanneer mag je weer? Ik had altijd een masseur ook zo lekker ontspannend.
 
Wat goed om te horen Zonnebloem, geweldig nieuws voor jullie! Het grote genieten kan beginnen dus, fijn zeg!

Hier teleurstelling, een negatieve test en nog geen druppel bloed te herkennen.. Geloof er niet zo in dat het na een paar dagen nu alsnog positief gaat zijn. Kom maar door met dat rode leger van deze cyclus zou ik zeggen..
 
He annenas wat gruwelijk balen! Wat een teleurstelling moet dat zijn :( hoe kan dat nou he? Zo lang over tijd en dan toch geen positieve test... nou laat t maar snel gebeuren voor jou!

Zonnebloem fantastisch nieuws.  Nu lekker verder genieten :)
 
Indd flink balen, vooral die onzekerheid iedere keer. Ben nog maar drie maanden bezig, dat besef ik me ook wel.. maar toch ben ik er wel even teleurgesteld door. Hopelijk snel ongesteld nu en door naar ronde drie.. Dank voor je lieve berichtje. :)
 
Terug
Bovenaan