Begonnen per 1 okt ! ervaringen delen :)

Balen Annenas, kan me voorstellen dat het vervelend is dat het zo onregelmatig is. Ook begrijp ik wel hoe je je voelt, ik ben ook elke keer erg teleurgesteld en zit nu in ronde 3. Maar misschien is het voor ons beiden 3e keer goede keer?
<p style="text-align: left;">Zonnebloem, ik heb nog geen nieuwe afspraak, moet eerst afwachten of ik ongesteld ga worden of niet en dan moet ik contact opnemen. Word ik ongesteld, dan wil ze me tijdens mijn ongesteldheid zien. Ben ik zwanger, dan wil ze me ook zien om me te behandelen om miskraam te voorkomen. Maar dat hoeft waarschijnlijk niet onmiddellijk na een positieve test.</p>
 
Aaah Annenas, wat balen en raar dat je lichaam zo doet! En je had nog wel je eisprong gevonden. Ik ben heel benieuwd hoe het nu gaat lopen met je lichaam en je menstruatie. Hopelijk kun je er uiteindelijk wel positief in doorgaan.

@Nymeria, vervelend dat die kruiden zo goor zijn. Het voorstel van Marjo is misschien wel een goede, om het in capsules te doen. Dan proef je er ook niet zo veel van!

@Zonnebloem, fijn zo'n goed nieuws! Mooi dat je nu lekker kunt gaan genieten van jullie kindje.
 
Zonnebleom wat heerlijk nieuws!! Genieten hoor! Ja zo'n vlekje is hele apart!

annenas wat ontzettend balen bah... had zo fijn geweest ik hoop snel meer duiselijkheid voor jou..

nymeria ik heb die kruiden niet gehad maar wel gehoord dat ze echt goor zijn. Marjo haar tip is super! Dan proef je er niks meer van..

marjo hoe gaat het?

Jomie met jou?

hier de misselijkheid toegeslagen vanmorgen flink overgegeven... net een crackertje weg kunnen werken..
 
Oef Marlies, vervelend dat de misselijkheid de kop op komt steken. Hopelijk zet het niet door tot HG, want dat had je met je vorige zwangerschap toch?

Hier is het verder rustig, mijn man studeert over 2 weken af, maar had weinig commentaar op zijn verslag. Dus dat heeft wat ruimte gegeven. Verder zit ik op dag 13 van deze cyclus, ik zou niet weten wanneer mijn eisprong is, maar we proberen wel meer seks te hebben dan eerst (proberen nu 3 - 4 keer in de week te halen, alleen maar omdat het gewoon lekker is haha). Wel is mijn lichaam me voor de gek aan het houden deze keer, heb al consequent meer last van mijn borsten deze maand. D.w.z. pijn, maar ook meer puistjes op mijn borsten zelf en ook slaap ik echt super slecht al 2 weken lang....
 
Ja klopt jomie daar duim ik heel hard voor!

lastig is dat altijd je eisprong.. helemaal omdat je zo'n onstabiele cyclus hebt toch? Maar jullie Zijn goed beZig in ieder geval haha!

vervelend is dat he dat je lichaam zo in de pestmodus zit..
 
Wat balen annenas! En Marlies rot is die misselijkheid he. Ik had dat bij mn dochter ook. Hopelijk is het dit keer nog enigszins te doen!

Hier begin ik een beetje nerveus te worden. Gisteren mega chagrijnig en zeer kort lontje. Al paar dagen heel onrustig in mn lichaam. Slecht in slaap komen maar kei moe al een week. Vandaag op dag 30. Als ik van positieve ovulatietest uitga is maandag of dinsdag mn nod. Weet niet of ik zo lang nog kan wachten.... Ben zo onrustig :S
 
Zo wat een verhalen weer!

- Marlies wat vervelend dat de misselijkheid is toe geslagen, bah! Ik hoop voor je dat het te handelen blijft, maar symptomen zijn op zich wel een fijn idee vind ik zelf.

- Marjolijn spannende tijd weer voor jou, ik hoop dat je wat afleiding kan vinden!

- Jamie zet m op! Inderdaad, is eigenlijk ook fijn met elkaar!

Hier vandaag weer een goede dag wat betreft de zenuwen, die waren er niet want ik ben bijna de hele dag misselijk geweest. Al vroeg aan de yoki, daarna nog een liga in bed. Ontbijt kreeg ik niet echt weg, en de rest van de dag met vlagen erg misselijk. Ook enorme ploftieten, die zijn normaal smorgens wat minder gevoelig en zachter en dat was nu ook niet het geval. Weer een dag dichterbij donderdag!
 
Terug
Bovenaan