Begonnen per 1 okt ! ervaringen delen :)

Dag dames,

Zonnebloem: wat fantastisch! Nu kun je echt genieten, heerlijk!

Annanas: Jammer, maar het zou misschien nog kunnen dat je een latere eisprong hebt gehad.

Ondertussen hier afwachten, hier zou mijn NOD ongeveer op 16 of 17 januari moeten zijn. Dus het wordt weer spannend. Ben er ondertussen wel even klaar mee, dat zwanger worden is uit conclusie niet zo heel leuk. Frustrerende tijd.
 
Whaaaaa marjolijn! Je kon echt niet meer wachten he! Super cool! Een streep is een streep he, je weet wel wat dat betekent he! Gefeliciteerd! :D
 
Whaaaa marjolijn zo leuk!! Wat super gefeliciteerd!!

alicia nee er is ook niet veel leuks aan het hele process tenzij het snel lukt! Houd moed probeer positief te blijven

Marjo ja natuurlijk blij dat symptomen goed doorzetten ben alleen bang voor het extreme maar vandaag voel ik me alweer iets beter! Dus ik hou hoop haha!

jeetje wat leuks steeds meer dames die zwamger Zijn! Zou zo leuk zijn als iedereen snel een positieve test heeft!!
 
Hallo dames,

Zojuist heb ik me aangemeld op dit forum. Mijn naam is Suraya en ik ben 17 jaar oud. Vanaf mijn 12e tot 26e heb ik altijd anticonceptie gebruikt. Eerst ruim 10 jaar de pil geslikt en daarna overgestapt op een spiraal.

In juni 2016 is er een gezwel op mijn hypofyse ontdekt en kreeg ik te horen dat ik hierdoor minder vruchtbaar ben en als mijn waardes nog meer stijgen zelfs onvruchtbaar. Gelukkig hebben ze er medicatie voor en heb ik inmiddels weer een normale cyclus. Na een paar maanden hebben we toch besloten om het te gaan proberen.

Het lijkt me leuk om ervaringen hier te delen. Ik heb niet alle pagina's gelezen, maar wil de dames die al zwanger zijn van harte feliciteren en de dames die nog bezig zijn uiteraard heel veel succes wensen!

Mijn NOD was 13 januari en normaal ben ik echt stipt op die dag ongesteld. Ik heb een cyclus van 26 dagen, maar vandaag heb ik al voor de tweede dag rood bloedverlies afwisselend met bruin bloedverlies.

Verder heb ik veel last van mijn rug en slaap ik erg onrustig, 's ochtends voel ik me misselijk en afgelopen donderdag was het zelfs zo erg dat ik tijdens een overleg naar de wc moest rennen. Heb toen niet overgegeven. Het vervelende is dat dit ook bijwerkingen zijn van mijn medicatie die ik slik, dus ik weet niet goed of ik nu wel of niet zwanger ben.

Iemand ervaring hier mee?
 
Nou daar ben ik weer hoor, dik in de stress vandaag. Eerste dagje sinds zondag dat ik niks heb en uitgebreid uit kunnen slapen. Direct minder last van symptomen. Borsten voelen als slappe pudding en ben ook niet misselijk vandaag. Flink potje zitten janken van de stress... wat een onrust zeg :(
 
Terug
Bovenaan