Begonnen per 1 okt ! ervaringen delen :)

Wat vervelend dat je die stress er steeds bij hebt Marjo! Ik duim dat je snel meer duidelijkheid hebt met een mooie, goede echo.

Svlok, welkom! Wat een heftig verhaal, snap goed dat je dan nu kiest voor kinderen. Hopelijk snel goed nieuws. Zoals ik het lees menstrueer je nu en ook nog eens op de juiste dag? Of kijk ik ergens heel erg overheen?

Hier nog niets, noppes, nada. Had gisteren daardoor een behoorlijke off-day.. vandaag weer wat beter, hoewel het me wel bezig houdt. Indd Alicia, die weg naar zwanger raken toe is niet zo leuk. Probeer blij te blijven voor iedereen om me heen die wel zwanger raakt (ze schieten als paddestoelen uit de grond) en me te focussen op de leuke en ontspannende zaken. Ik kan er toch niets aan veranderen. Kijk over een paar weken wel verder, voor nu eerst maar duimen dat die ongesteldheid komt..
 
Marjo bah wat vervelend , ik vind het echt rot voor je die stress.. hoe is het nu? Nog steeds zelfde verhaal.. bah wou dat ik wat voor je kon doen

annenas inderdaad vervelend.. dat hele proces ging het maar gewoon 1,2,3 zonder al dat gedoe! Blij blijven voor anderen wordt ook steeds lastiger logisch! Je gunt het jezelf het meeste natuurlijk.. houd vol!

svlok welkom gezellig dat je meepraat! Niet echt ervaring met wat je zegt maar wie weet.. heftig verhaal hoor
 
Dankjewel Marlies. Soms voelt het ook wel een beetje als zeuren, zeker als ik denk aan jouw verhaal. Dat relativeert het ook wel weer. Hopelijk kan ik een sprankje van jouw positiviteit vast houden. Vanavond ga ik lekker de dansvloer op en er van genieten dat dat nu nog kan.
 
Ik zie een heel dom typfoutje, ik ben 27 jaar oud, niet 17 jaar!!! haha :p

@Marjo Jeetje wat heftig allemaal, hopelijk gaat het snel wat beter!

@ Annenas: Nee, ik verlies enkel bruinbloed, heb 1 dag een beetje rood bloed gehad, dat waren enkel een paar drubbeltjes en nu twee dagen alleen een beetje bruin bloed bij het afvegen. Normaal ben ik precies op de voorspelde dag 3 dagen heftig ongesteld, maar dit keer is het anders. Vanmiddag een test gedaan, maar die was negatief.

Ik snap heel goed dat het frusterend is wanneer er allemaal mensen om je heen zwanger worden en het jou niet lukt. Hoe moeilijk het ook is het belangrijkste is positief te blijven en uiteindelijk lukt het!

@ Marlies: Bedankt :D Het is zeker lastig, maar 1 positieve bijwerking van de medicijnen is dat ik weer normaal vruchtbaar wordt, daarom maak ik nu een beetje zorgen om mijn bruine bloedverlies.

Als het niet veranderd maandag nog een test doen met ochtendurine en anders de HA bellen.
 
Annenas, ik kan me zo voorstellen hoe gefrustreerd je je voelt! Als t dan geen zwangerschap is dan moet je op zn minst normaal ongesteld worden! Ik hoop echt voor jou dat het binnenkort komt... of nog liever: niet komt en een positieve test!
 
Annenas je zeurt nooit! Je bent je eigen persoon met je eigen verhaal en niemand kan daarover oordelen hoe je je voelt of niet! Of je nu een maand bezig bent of een jaar we willen allemaal hetzelfde! En elke teleurstelling is hetzelfde.. deel lekker je verhaal en je frustraties dat is juist fijn hier toch!

Marjo hoe voel je je? Gaat t wat?

 
Ik hou jullie in ieder geval op de hoogte.

En zoals de rest zegt je zeurt nooit. Voor iedereen voelt het weer anders.
 
Terug
Bovenaan