Begonnen per 1 okt ! ervaringen delen :)

Marjo ik ben even gaan zoeken op internet voor je! En het schijnt meer dan normaal te zijn dat je symptomen wisselend zijn (ik heb ook de ene dag wel misselijk of grotere pijnlijkere borsten) afnemende of wisselende symptomen maakt je niet minder zwanger ik zie veel meer mensen die het hebben .. hopelijk iets geruststelling? Ik hoop dat je nu wat beter slaapt
 
Dank je wel marlies! Echt super lief van je! Het is ongelofelijk moeilijk, dat ik mezelf zo erg kan overtuigen dat het mis is. De angst voor weer een foute echo en nog een keer het hele ziekenhuis circus is zo ontzettend groot... vanmorgen was ik erg emotioneel, gelukkig leeft mijn man net zo erg mee en heeft dezelfde angst maar blijft me altijd gerust stellen. Ik ben de rest van de dag bekaf geweest, vanmiddag zelfs nog in slaap gevallen. Borsten voelen weer gespannen. Hopelijk morgen een relaxtere dag! Tnx allemaal voor de meelevendheid, ook suraya die net binnen komt en vast denkt wat een zeur! Sorry :)
 
Ook jij bent nooit een zeur en ik snap helemaal hoe je je voelt! Gelukkig hebben jullie veel aan elkaar en kan je het delen met elkaar!! Nog even geduld en dan wat meer zekerheid voor jullie ik hoop dat de goede echo je straks wat meer rust kan geven.. liefs
 
Natuurlijk vind ik je geen zeur. Je angsten zijn meer dan logisch, je wilt eerst 100% zeker weten dat alles goed is. Ik hoop dat je snel wat meer rust krijgt en je beter voelt. Wanneer heb je je echo gepland staan?

Het bloedverlies begint een rode kleur aan te nemen dus helaas toch ongesteld aan het worden. Dat wordt doorgaan naar ronde 5
 
Suraya balen zeg! En je mag je daar ook best even kut over voelen hoor, het is iedere keer een mega teleurstelling! Wat een heftige geschiedenis heb je trouwens! Dat gezwel bij je hypofyse, gaat dat nog weg? En heb je daar verder geen last van?
 
@ Marjo, Ze weten niet zeker of het weg gaat ik moet elk kwartaal weer bloedprikken en naar het ziekenhuis voor controle. Het is afwachten of het gezwel krimpt, maar ze hebben al aangegeven dat wanneer ik zwanger ben het gezwel gaat groeien, omdat je hypofyse ervoor zorgt dat je moedermelk gaat produceren. Ik heb zonder medicatie veel pijn in mijn borsten en verlies melk (zonder dat ik zwanger ben), maar nu met medicatie is dat onder controle alleen heb ik zwangerschapsverschijnselen als bijwerkingen.

Hoe voel je je vandaag?
 
Terug
Bovenaan