Begonnen per 1 okt ! ervaringen delen :)

Svlok, ik snap dat je je daar even zwaar kut over hebt gevoelt. Logisch! Wat heftig ook dat je voortdurend verschijnselen hebt, kan me voorstellen dat dat het proces ook niet veel gemakkelijker maakt.. Zou daar helemaal gek van worden. Kun je er een beetje mee overweg? Knap hoe je ermee dealt!

Marjo, ook jij bent nooit een zeur. Klets hier lekker van je af, soms lucht dat heerlijk op!

Dank voor al jullie lieve berichtjes hier, super fijn dat jullie zo meeleven. Dankjulliewel!

Hier tot op heden nog steeds niets. Kan er gisteren en vandaag goed mee omgaan. Probeer het een beetje los te laten. Geloof niet meer in een zwangerschap deze maand en ga ook niet steeds testen. Wacht eerst nog wel eens een weekje af denk ik. Kan daarna altijd nog contact zoeken met een huisarts o.i.d.
 
Nog steeds niks Annenas dat wordt wel gek! Maar fijn dat je er zo mee om kan gaan, stressen helpt vast ook niet!

Suraya dat klinkt wel heftig, fijn dat je je met medicatie wel beter voelt. Wel spannend dus als je zwanger wordt! Kwam je hier nou achter toen je stopte met de pil?

Ik voel me vandaag emotioneel wel goed. Lichamelijk... tsja laten we maar zeggen dat de hormoonterrorist behoorlijk actief is. Ben super moe maar heb goed geslapen en voel me al de hele dag niet lekker (vlaag misselijkheid...). Ik heb ook weinig eetlust en normaal drink ik de hele dag thee, nou daar heb ik nu echt geen zin meer in. Net als chocola, vind ik ook niet lekker meer...
 
@ Annenas, ik leer het steeds meer te accepteren, maar op momenten zoals gisteravond is het niet al te makkelijk. Gelukkig steunt me vriend ook enorm.

Wat raar dat je nog steeds niets hebt. De huisarts bellen kan nooit kwaad :)

@ Marjo, ik kwam erachter toen uit het niets steeds mijn shirt nat werd rond mijn tepel. Vanaf dat moment in een hele molen terecht gekomen. Daarom hoop ik dat ik wel op een natuurlijke manier zwanger kan worden en daar niet straks ook voor een hele molen door moet.

Wat raar dat je smaak zo kan veranderen, hopelijk heb je snel meer trek en trekt de misselijkheid weg!
 
Marjo, wel gunstig voor de zwangerschapskilo's dat je geen chocolade meer lust, haha! Sterkte met de misselijkheid.

Svlok, ik hoop ook voor jou dat je straks zo een keer zonder mallemolen zwanger raakt. Fijn dat jij en je vriend elkaar kunnen steunen!

Indd wel raar dat ik nog steeds niets heb. Heb toch echt op 26 december een positieve ovulatietest gehad en de dag er op gevoeld (denk ik) dat ik een eisprong had. Ik kan zo meedoen in Frozen straks, zo vaak heb ik al 'let it gooooooo' tegen mezelf gezegd.
 
Donkerbruin slijmpje net :( direct de vk gebeld en ik mag morgenochtend om 10u al komen. Ik heb er een heel slecht voorgevoel over... kan wel janken :(
 
Marjo: wauw, gefeliciteerd!

Maar wat zou een bruin slijmpje kunnen betekenen? :-(

Ik ga morgen testen... Dinsdag eigenlijk de NOD, maar ik kan niet meer wachten
 
Marjo beter dat je morgen terecht kan! Hopelijk valt het mee en heb je morgen wat meer rust.. hoop het zo voor je

alicia spannend he! Wachten is altijd zo moeilijk... hopelijk hou je het vol
 
Terug
Bovenaan