Begonnen per 1 okt ! ervaringen delen :)

Wouw Linn! Ik las je berichtje gisteravond al op mijn telefoon, maar daar kan ik helaas niet op beantwoorden. Ik dacht gelijk: een streep is een streep dus volgens mij kan het niet anders dan raak zijn! Wat super gaaf voor je, gefeliciteerd! Dat lijkt me echt een super rare gewaarwording haha.

Geniet er van, over 4 weken mag je bij de meeste verloskundigen op de eerste afspraak komen :)
 
Lieve meiden ik heb weer een heleboel terug te lezen!!

maar linn wauw wat superfijn gefeliciteerd zo heerlijk voor jullie..Zie je wel zo snel kan het zomaar gaan! Heel erg gegund!

en de andere dames hoe gaat het? Al nieuws updates..

gelukkig was mijn eisprong test een foutje! Ik had de dag erna niks. Lekker afwachten tot hij er echt is. Had ook voor de Zekerheid een testje gedaan (weet niet meer wie het zei) maar dat was helaas niet zo haha. Ik heb morgenavond mijn eerste acupunctuur verhaal te delen..

 
Thanks allemaal ! We hadden dit ook echt niet verwacht, m'n vriend geloofd het ook nog niet en gaat straks zelf nog een test halen ! Haha ik was nog niet eens echt ongesteld geworden.

Ik hoop echt voor jullie dat het snel raak is. En test gewoon af en toe even! Je hoeft geen symptonen te hebben of een regelmatige cyclus.

Nu hopen dat alles goed komt. Ik zal jullie blijven volgen en ik ga duimen voor jullie.
 
Jaaaa byzonder he

vriendin van mij ook, waren begonnen, cyclus kwam maar niet op gang. Nooit over nagedacht te testen maar bleek gewoon meteen zwanger!

heerlijk gevoel

ja en leuk deel maar gezellig alles hoor! Leuk om te lezen.. haha nog een testje.. maakt het uit! Superleuk
 
Wauw, gefeliciteerd Linn! Wat super voor jullie! Het genieten is begonnen dus ;-) Mijn menstruatie is vanacht echt goed op gang gekomen, inclusief de buikkrampen en rugpijn die ik dus niet had gemis, haha. Dus ik dacht gelijk: Oja, dat was de reden waarom ik aan de pil begonnen was! Ik ben verder heel erg blij dat ik gewoon weer 'werk', had ook niet verwacht dat ik de eerste ronde zwanger zou worden. Dus met een fijn gevoel ronde 2 in!

@Marlies, ik ben benieuwd naar je acupunctuur verhaaltje!
 
@ Linn Nou dat had je helemaal niet verwacht!! Gefeliciteerd

@JamieW  Ook wel lekker gevoel he dat alles nog uit zich zelf werkt. Sterkte er iig mee

Volgens de app. heb ik vrijdag NOD. Maar aangezien mijn vorige ronde zo kort duurde blijft het even een verrassing.
Durf niet teveel te kijken na de symptomen. Heb er wel een paar, elke ronde toch weer andere symptomen.
 
Dat wordt dus weer even afwachten voor je, Zonnebloem! Hier is het iig inderdaad wel fijn om te weten dat alles weer werkt. De kruiken worden deze week weer goed gebruikt, pff.

Marlies, hoe is het bij de acupunctuur geweest?
 
Terug
Bovenaan