Begonnen per 1 okt ! ervaringen delen :)

Ah Marjo, ik heb het echt met je te doen. Het zit jou niet mee qua onzekerheid. Wel erg fijn dat je morgenvroeg al terecht kunt bij de verloskundige. Ik ga hard duimen voor goed nieuws voor jou! Hopelijk kun je wat afleiding zoeken tot morgenochtend!

Alicia wat spannend! Veel succes met testen morgen!

Marlies, thanks haha. Probeer de positiviteit vast te houden. ;-) Hoe is het met jou?

 
Ik ben heel bang voor een beginnende miskraam, zeker met de kramp er bij. Het zet vooralsnog niet door gelukkig, nog een klein beetje hoop. Erg benieuwd wat we morgen te zien krijgen...
 
@ Marjo, ik ga voor je duimen dat morgen alles goed is.

@ Alicia, spannend morgen, hopelijk goed nieuws!

@ Annenas, dat is het belangrijkste positief blijven, hoe moeilijk dat ook is :)
 
Ja snap ik marjo hopelijk valt het allemaal mee ik duim heel hard voor je.

annenas hoe lastig ook positiviteit is goed.. maar je bent maar een mens.. dus dat lukt niet altijd! Met mij gaat het goed al 2 dagen niet misselijk dus blij. . Gaat een beetjr op en af en dat is prettiger dan continue..
 
Marjo: ik heb even gegoogled. Het hoeft niet altijd iets slechts te betekenen. Maar fijn dat je al zo snel terecht kunt! Hou ons op de hoogte
 
@Marjo, hoe is het bij de VK geweest? Ik hoop echt dat je daar wat gerustgesteld bent en dat alles tot nu toe gewoon goed is! Bruin slijm hoeft volgens mij niet veel te betekenen, maar ik snap na je eerdere ervaringen dat je heel snel ongerust kan worden. Fijn dat je VK hierin mee gaat om je gerust te stellen en je situatie begrijpt.

@Annenas, wat ben jij toch een kanjer dat je toch positief kan blijven. Wie weet duurt jouw periode ná de eisprong wat langer en blijft je menstruatie daarom uit. OF je test gewoon over een paar dagen alsnog positief. Het kan wat dat betreft alle kanten op. Ik snap dat je er af en toe doorheen zit en het is fijn dat je hier dan je ei kwijt kunt en dat je je gesteund voelt. Daar zijn we allemaal toch voor ;)

@Marlies, fijn dat je misselijkheid al 2 dagen minder is. Ik duim met je mee dat het zo handelbaar blijft!

@Svlok, welkom! Fijn dat je je verhaal hier kwijt kunt, ik hoop dat je je gesteund voelt door ons. Zoals je vast wel gemerkt hebt: er is altijd wel iemand die reageert, en we leven allemaal met elkaar mee. Toch wel fijn om te weten dat er altijd wel andere mensen zijn die in hetzelfde schuitje zitten en weten hoe het is.

Hier gaat het wat minder, ik ben zaterdag echt flink verkouden geworden, ik zit helemaal vol. Daarom ben ik dit weekend ook verder niet echt online geweest. Vandaag daarom ook maar ziek gemeld op het werk, op deze manier kan ik echt geen cliënten zien, laat staan nadenken over behandelingen. Deze week begint ook mijn vruchtbare periode, dus ik ben benieuwd wanneer de seks er deze week weer in zit. Hopelijk nog net op tijd haha.

@Alicia, hoe staat het met jou? Heb je al getest? Wat heeft je ertoe gezet om toch te willen testen? Ik hoop zo dat je eindelijk goed nieuws kunt vertellen!
 
Jomie, ik miste je al een beetje, haha! Vroeg me net af hoe het met jou is. Veel beterschap en zal voor je duimen dat je snel beter bent.

Alicia, ennnn? Al getest? Ben ook erg benieuwd!

Marjo, succes zometeen!

Hier nog steeds (wordt wat eentonig, haha) niets.. Ik denk wel dat ik een afspraak bij de huisarts ga maken als ik eind van de week nog niet ongesteld ben. Ik lees zoveel verhalen over PCOS dat ik (natuurlijk) ben gaan googelen en daar werd het ook niet beter van, haha. Toch weer ingetrapt. Wil gewoon graag wat duidelijkheid. In ieder geval nog iets om m'n gedachten op los te laten de komende dagen. ;-)
 
Terug
Bovenaan