Begonnen per 1 okt ! ervaringen delen :)

Oke wouw! Ongelofelijk: HIJ DOET HET!! Hartslagje gezien wiebel wiebel wiebel en vandaag precies volgens plan 6 weken en 6 dagen! Ik denk dat ik nog nooit zo blij ben geweest :D mijn dag kan niet meer stuk!
 
Jomie wat klote die eot verkoudheid griep ellende. Gied dat je lekker thuis bent gebleven even om jezelf denken. Hopelijk gaat deze ellende inderdaad niet teveel invloed hebben op het sex gebeuren enzo.. lekker theetje maken van gember citroen en honing!

Marjo hoe was het??

annenas ja eentonig word je hoor ! Haha neeeee gek! Doe je goed zou ik ook doen even paar dagen bekijken en afspraak maken bij je ha!

Hier weer een oerhollandse kut dag! Werd vanmorgen meteen al kotsmisselijk wakker. Kindje klaargemaakt voor school tussendoor boven de wc gehangen. Snel mn bed ingegaan daarna probeer nu iets naar binnen te krijgen pff
 
<p style="text-align: left;">Aaa ik plaats en lees je pas marjo! Jeeej wat fijn wat een heerlijk nieuws! Ik hoop dat je het nu wat meer rust kan geven voor jezelf en heb vertrouwen!! Dit is geweldig toch!!</p>
 
Wat fijn Marjo!!!! Ben heel blij voor je!
Jomie beterschap!
Alicia ik ben benieuwd. Nog getest?

Marlies wat vervelend!

Ik heb 8 februari afspraak bij vk. Ben benieuwd!
 
Zo marlies jij hebt m goed te pakken! Ik heb gisteren de hele dag gehangen en echt niks kunnen doen zo moe en slappe benen. En als ik zo verstijf van de stress heb ik ook last van hele andere dingen, voornamelijk kramp.

Nu hopen dat ons kleine wurmpje het blijft doen, maar de kans op een miskraam is met een kloppend hartje wel een stuk minder geloof ik. Over 4 weken ongeveer de termijnecho. Weer giga spannend natuurlijk, maar de hoop is ietsjes groter nu.

Jamie beterschap, even uitzieken hoor!

Annenas zeker naar de huisarts gaan als er over een paar dagen nog niks is! Wordt toch wel een beetje bizar zo langzamerhand....
 
Marjo, wat ontzettend fijn!! Wat een goed nieuws zeg! Niks geen blue monday voor jou. Geniet van het gevoel! Ben blij voor je.

Marlies, aiii.. niet zo'n goede start van de dag dus. Ik hoop dat je snel wat opknapt. Ik las onlangs iets over hg bij jou, wat houdt dat in?

Spannend Marjolijn, fijn dat je een datum hebt om naar toe te leven.
 
Spannend marjolijn ! Een leuk vooruitzicht

marjo wat fijn even van gaan genieten! Tuurlijk blijft het spannend maar tussendoor lekker genieten..

ja HG is een extreme vorm van zwangershapsmisselijkheid , ik was toen 12 kilo afgevallen en uitgedroogd wn heb een week in het ziekenhuis gelegen.. iets wat ik deze keer niet graag over doe. Hoop vooral dat ik me volgende week beter voel dan wordt mijn kleine meid geopereerd.. dan wil ik er gewoon fris en fruitig voor haar zijn
 
Terug
Bovenaan