Begonnen per 1 okt ! ervaringen delen :)

Ah wat een goed nieuws Marjo, gefeliciteerd!

Voor jou nog erg spannend Annenas, wanneer heb je nu voor het laatst getest?

Wat pittig Marlies zo heftig misselijk, hopelijk blijft het je deze zwangerschap bespaard en wordt het snel minder.

Ik kan het niet allemaal bijhouden en lees nog niet zo lang mee dus weet niet iedereen zijn verhaal dus sorry als ik niet op iedereen inhoudelijk reageer :)

Hier net ongesteld geweest dus nu ronde 5. Mijn moeder was al maanden aan het vissen naar nieuws dus heb gister maar open kaart gespeeld en het uitgebreidt met haar besproken. Het luchtte op en fijn dat dan die druk nu een beetje weg is.

Ik heb besloten om wel donderdag ofzo te gaan temperaturen, ben toch wel erg benieuwd wanneer de eisprong precies is. We kunnen geen timing issue hebben want we doen het praktisch elke dag (sorry misschien teveel info) maar het is toch fijn om precies te weten. Mijn moeder deed dat heel stipt en was bij haar direct raak. Het hangt natuurlijk van veel meer af dan timing maar dan hebben we dat in ieder geval ook gedaan/geprobeerd.
 
Dankjewel allemaal. Het is echt dramatisch hier, heb een hele zakdoekjes-verzameling haha. Ik hoop dat het snel beter word, dan kunnen manlief en ik deze week lekker bezig gaan :p

@ Marjo, WAT FIJN! Heel mooie dag voor jou dus! Heel fijn om te horen dat wurmpje het doet en dat ie zo beweeglijk is. Ik denk dat dat zeker goed is voor de toekomst. Hopelijk kun je nu wat meer achterover gaan hangen.

@Marlies, balen van je misselijkheid! :(

@Veronique, als het jou wat meer rust en duidelijkheid geeft om te gaan temperaturen, dan moet je dat vooral doen! En heel fijn dat je nu wat opluchting hebt gevonden door het met je moeder te bespreken, als er dan iets is dan heb je nog iemand waar je je verhaal bij kwijt kunt. Het zou wel kunnen dat het sperma van je vent van mindere kwaliteit is als je het elke dag doet, als ik internet moet geloven. Wat wel helpt is om vooral (vlak) voor de eisprong seks te hebben, omdat je dan meer kans hebt dat er nog zaad in jouw baarmoeder rondhangt en dus je eitje kan bevruchten. Hopelijk helpt deze informatie ook wat mee! ;)
 
Veronique! Voor de beste kwaliteit van het sperma heb ik gelezen dat om de dag, om de twee dagen het beste is.. temperaturen is altijd prima een keer te proberen, ben benieuwd! Wel fijn dat je open kaart hebt kunnen spelen.. ja misselijkheid hoort er helaas bij dus wil niet teveel klagen.. als er maar periodes normaal tussen zitten dan vind ik het primaaaa

jomie lekker aan de snotter..goed stomen! Ter voorkoming van de holte ontstekingen!! Hopelijk voel je je snel beter!!

nymeria hoe is het met jou?

 
Wel goed, beetje afwachten nu. Mijn nod zou op 25 januari zijn. Daarna zullen we wel zien.

Het kan zijn dat we, als het nu niet gelukt is, een tijdje stoppen en dat ik eerst probeer een baan te zoeken. Het heeft even geduurd voor ik alles geregeld had om mijn beroep in Nederland te mogen uitoefenen, ik ben nl vanuit België hierheen verhuisd. En nu het eindelijk rond is, wil ik ergens ook wel weer gaan werken. Het is op lange termijn misschien ook beter, gezien ik dan een bezigheid heb. Maar eerst even deze maand afwachten.
 
Marjo wat goed en leuk nieuws!

Hier om 6:00 de test gedaan, en op het controle streepje na, was alles spierwit... Dus alweer een ronde verder.

Ik wou testen omdat ik al ochtenden heb gehad dat ik behoorlijk misselijk was. Maar dat was blijkbaar wat anders dan gehoopt.
 
Nymeria ik ben benieuwd hoe het deze ronde afloopt! Hoop heel hard voor je dat je positief test.. daarna even een pauze is op zich niet verkeerd.. even wat rust in het process..

alicia wat balen.. geen positieve test.. wanneer was je nod ook alweer?
 
@ Annenas, googlen werkt nooit echt positief, als je Google moet geloven heb je de ergste dingen. Het beste kun je inderdaad een afspraak maken bij je huisarts.

@ Marjo, wat een goed nieuws! Zie je wel dat je zorgen niet nodig waren, maar ik snap het wel :)

@ Marlies, klinkt niet echt als een ideale dag, hopelijk blijft je misselijkheid niet al te lang aanhouden en voel je je deze zwangerschap beter!

@ Veronique, als het bevorderd wordt door temperaturen, waarom niet? Hopelijk hebben jullie meer geluk deze ronde. Het voelt altijd fijn om er met iemand over te kunnen praten.

Wij houden het nog even stil, maar merk wel dat ik erg blij ben dat ik het er met jullie over kan hebben!

@ Alicia, wat balen dat je test negatief was :(
 
Terug
Bovenaan