Begonnen per 1 okt ! ervaringen delen :)

Weer diezelfde kramp gehad die ik vorige keer ook had een week voor mijn nod. Ik denk dus dat ik gewoon ongesteld ga worden.
 
Nymeria, begrijpelijk dat je dat denkt. Misschien ook wel om teleurstelling te voorkomen. Maar hoop toch voor je dat het deze keer raak is!

Marlies, dank voor de uitleg. Weer wat wijzer. Hopelijk zet het daar deze keer niet naartoe door!

Alicia, dag voor NOD is ook wel vroeg (zelf ook gedaan hoor, daar niet van.. ;-)). Ik hoop dat je alsnog positief test. Hoe is het nu, al ongesteld?

Jomie, al aan de beterende hand?

Veronique, ik heb vanochtend nogmaals getest omdat ik de huisarts wilde bellen voor een afspraak. Weer negatief.

Hier dus op dag 53 aanbeland zonder menstruatie en met negatieve testen. Vanochtend de huisarts gebeld en kan morgen terecht. Vind t onderhand toch wel wat vervelend worden. Hoop dat ze me morgen wat wijzer kan maken en niet met een kluitje het riet in stuurt onder het mom dat ik niet lang genoeg bezig ben.. Ik wacht het morgen wel af. :)
 
Annanas: ja, ik weet het. Ik was eigenwijs. Maar ik ben nog niet ongesteld. Had de eisprong wel wat later, dag 16 ipv 15. Dus ik wacht toch nog even af, anders had ik al een heel klein streepje gezien.
 
Annenas wat vervelend hopelijk wat meer duidelijkheid van je huisarts, dat zou wel prettig zijn.

morgen afspraak huisarts voel me niet best dus hoop dat ze iets kunnen geven..

 
Marlies, zou acupunctuur ook niet kunnen helpen? Ik las toch op veel sites dat het ook gebruikt wordt bij zwangerschapskwalen.
 
@ Nymeria, ik hoop voor je dat het geen ongesteldheidskrampen zijn.

@ Annenas, jeetje dat loopt ook maar ook. Al 53 dagen is echt lang! Ben benieuwd wat je morgen krijgt te horen.

@ Marlies, Sterkte en hopelijk kunnen ze je iets geven waardoor je je beter voelt.

Ik zit te denken om een ovulatietest te halen, maar er zijn zoveel verschillende dat ik niet weet welke ik moet halen. Wat zijn jullie ervaringen?
 
Ik gebruikte die van zwanger & kids deze cyclus. Lekker goedkoop. Leken eerst niet heel duidelijk, maar haalde uiteindelijk m'n piek er wel heel duidelijk uit. Heb dus alleen heel lang getest omdat ik zo'n lange cyclus heb.
 
Terug
Bovenaan