Hoi meiden ben ik!
allereerst, ik snap het gevoel van vriendinnen om je heen en zwanger ... je kan er nu eenmaal niks aan doen dat het je iets doet. Je wilt het zelf ook heel graag en dat is nu eenmaal lastig als een naaste van je dan wel zwanger is, tuurlijk gun je het je vriendin...maar jezelf nog meer haha!
Nou ben gister naar de acupunctuur geweest...apart wel hoor
laat ik eerst zeggen dat ik hoog sensitief ben, dus ik heel erg bewust ben van mijn lichaam en alles wat er in gebeurt. Mijn moeder gaat naar de acupunctuur voor hoofdpijn en die ervaart dit heel anders dan ik. Het was een hele aardige vrouw en heeft wat naaldjes gezet (vergeef me dat ik niet meer precies weet welke) het erin doen voel je bijna niet, klein prikje alleen het daarna duwen tot de goede plek vond ik erg heftig. stroomschoten door mijn hele lichaam enzo.. heel raar. Er moesten zelfs 2 naaldjes uit omdat het te heftig was en het erg overweldigend was...maar goed ze heeft al wat kunnen doen en was positief, dus volgende week moet ik weer. Ik ging naar huis en voelde me in de eerste instantie moe, maar kwam thuis en had energie voor 10...heb gelukkig lekker geslapen! ze pakken volgens mij bepaalde energiepunten/stromingen aan en proberen daarmee blokkades weg te halen enzo..ben benieuwd wordt vervolgd...donderdag afspraak in het ziekenhuis bij de vruchtbaarheidskliniek...
linn wat fijn dat je je goed voelt...lekker ontspannen, van genieten en over je heen laten komen dat gaat bij de eerste echo wel landen..