Begonnen per 1 okt ! ervaringen delen :)

Zozo er word toch wel veel gedeeld hier.

Ik kijk af en toe er op omdat ik geen bericht krijg dat er weer een reactie op staat heb ik geloof ik ooit wel gehad.

Hier  gisteren de laatste dag gehad van ongesteld zijn. Volgende week goed ons best doen.

Ik zie dat linn zwanger is! Super leuk en hopen dat alles goed mag gaan. Zal wel genieten zijn, ook al heb je nog geen kriebels of iets gezien. Oh wat lijkt me het weer leuk om het gevoel te hebben..maar linn het begin is er. Goeie zwangerschap!



Inmiddels is mijn vriendin ook zwanger, ze vertelde het laatst. Ons eerste kindjes schelen 4 maand. Dus als misschien alles goed en wil.. komen we er weer bijna op uit.
 
Wauw Linn van harte!!! Ontzettend leuk.



Ik leesbheel veel mee, maar reageer nog niet zoveel aangezien ik oo mijn telefoon niet kan reageren. Afgelopen week ook erg druk gehad op het werk en elke ochtend de wekker om 0330 pfff.



Vandaag te horen gekregen dat een vriendin van mij zwanger is, echt heel erg blij voor haar. Maar toch krijg ik onbedoeld het gevoel van jaloezie zij wel en ik nog niet. Zo stom dit gevoel. Onze tijd komt ook nog!!



Volgende week maandag zou mijn eerste ongesteldheid los van de pil moeten zijn en daar wilde ik eigenlijk op wachten. Dus ik hoop dat alles naar behoren werkt haha
 
Ik ken dat gevoel mijn vriendin was een maand na mij gestopt en nog voor ik mijn eerste menstruatie had was zei al zwanger. Ik ben natuurlijk super blij voor haar maar heb het idee dat iedereen om mij heen zwanger word en ik niet haha
 
<p style="text-align: left;">Bedankt allemaal. Maar meiden het is niet echt normaal dat het zo snel gaat hoor !!! Jullie moeten niet met mij gaan vergelijken. Zelf geloof ik het ook nog steeds niet. Heb wel 10 testen liggen.</p>
<p style="text-align: left;"></p>
<p style="text-align: left;">Ik voel me gewoon goed en heb nergens last van. Dat is ook wel weer een onzeker gevoel. Op 28 nov heb ik mijn eerste echo.</p>
<p style="text-align: left;">Ik ben ook wel benieuwd hoe het bij Marlies was.</p>
<p style="text-align: left;">Voor de rest van de meiden ik hoop ook echt dat jullie snel zwanger zijn! Ik ken jullie gevoel hoor. Ik had ook altijd dat gevoel. Jaloezie maar toch blij voor een ander.</p>
 
Hoi meiden ben ik!

allereerst, ik snap het gevoel van vriendinnen om je heen en zwanger ... je kan er nu eenmaal niks aan doen dat het je iets doet.  Je wilt het zelf ook heel graag en dat is nu eenmaal lastig als een naaste van je dan wel zwanger is, tuurlijk gun je het je vriendin...maar jezelf nog meer haha!

Nou ben gister naar de acupunctuur geweest...apart wel hoor

laat ik eerst zeggen dat ik hoog sensitief ben, dus ik heel erg bewust ben van mijn lichaam en alles wat er in gebeurt. Mijn moeder gaat naar de acupunctuur voor hoofdpijn en die ervaart dit heel anders dan ik. Het was een hele aardige vrouw en heeft wat naaldjes gezet (vergeef me dat ik niet meer precies weet welke) het erin doen voel je bijna niet, klein prikje alleen het daarna duwen tot de goede plek vond ik erg heftig. stroomschoten door mijn hele lichaam enzo.. heel raar. Er moesten zelfs 2 naaldjes uit omdat het te heftig was en het erg overweldigend was...maar goed ze heeft al wat kunnen doen en was positief, dus volgende week moet ik weer. Ik ging naar huis en voelde me in de eerste instantie moe, maar kwam thuis en had energie voor 10...heb gelukkig lekker geslapen! ze pakken volgens mij bepaalde energiepunten/stromingen aan en proberen daarmee blokkades weg te halen enzo..ben benieuwd wordt vervolgd...donderdag afspraak in het ziekenhuis bij de vruchtbaarheidskliniek...

linn wat fijn dat je je goed voelt...lekker ontspannen, van genieten en over je heen laten komen dat gaat bij de eerste echo wel landen..
 
<p style="text-align: right;">Hoi Marlies, dat zal dan wel een aparte en, zo te lezen, heftige gewaarwording geweest zijn. Ik herken je opmerkingen omtrent hoogsensitiviteit wel, ik ben namelijk ook hoogsensitief! Ik ervaar het met name in emoties en intuïtie, maar ook wel lichamelijk. Ik ben benieuwd wat je volgende bezoek je brengt en of je de komende dagen nog wat van je bezoek gaat merken.</p>
 
Jeetje marlies wat een ervaring. Hopelijk helpt alles bij je!

Vrienden verwachten bij ons al heel lang kinderen. Dus iedereen vraagt er dan ook naar hebben jullie dat ook? Vanmorgen was ik met een vriendin en haar zoontje en die begon er ook al over, wanneer komt jullie baby? Zelfs mijn zus  laat elke keer weten dat ze tante wil worden. Om gek van te worden af en toe
 
Terug
Bovenaan