Begonnen per 1 okt ! ervaringen delen :)

Spannend Nymeria. Bruinverlies kan nog alle kanten op. Hoop dat het niet doorzet.

Hoe is het met je dochter Marlies?

Hier is de misselijkheid helaas ook aangetreden. Was even vergeten hoe k*t dat ook alweer was. Sorry voor mn taalgebruik
 
Svlok en marjolijn was een pittige ingreep voor mn meisje. Nare dagen en nachten gehad maar het is een bikkel. Op naar een goed en snel herstel voor haar hoop ik, zodat ze kan revalideren..

nymeria ik duim nog steeds

marjolijn mag je zeggen hoor schelden met je eigen vleeswaren is prima haha! Het is ook gewoon zo!
 
Nymeria, bruinverlies zegt nog niets, dus het is alsnog spannend!

Marjolijn, wat vervelend dat nu de misselijkheid ook is komen opzetten :( hopelijk ben je er snel vanaf

Marlies, wat fijn dat ze een echte bikkel is, hopelijk gaat de revalidatie snel en heb je zelf ook wat meer rust.

Ik merk dat wanneer ik via de app een reactie plaats dat er allemaal rare tekens bij komen :S
 
Hier vandaag ook een mega lamlendige dag gehad met hoofdpijn, misselijkheid tot kokhalzen aan toe blehh... moeheid, nog meer misselijkheid..



Maar ondanks al dat begin ik er vandaag misschien toch wel een heel klein beetje in te geloven :)
 
Wat balen Nymeria! Had je wel je eisprong gevonden deze maand (weet het niet meer zo goed)?

Marlies, wat knap zo'n bikkeltje thuis! Veel beterschap voor haar en succes met de revalidatie.

Marjo, fijn dat je er nu in begint te geloven! Die symptomen helpen dan toch eigenlijk wel een beetje hè?

Hoe is het met de andere dames hier ondertussen? Verwacht iemand binnenkort haar NOD? Die van mij is volgens de app pas volgende week zaterdag te verwachten (verwachtte cyclus 34 dgn). Zullen zien of dat inderdaad klopt, of ik gewoon veel langer moet verwachten deze maand.
 
Terug
Bovenaan