Begonnen per 1 okt ! ervaringen delen :)

OJA! En de presentatie van mijn man is goed gegaan dinsdag! Hij is geslaagd!!! Dus eindelijk klaar met studeren en over een paar weken maar eens kijken waar hij wil gaan solliciteren :)
 
Ja ik had een positieve ovulatietest op 9 januari. Volgende maand nemen we sowieso pauze, want ik ga eens op jobhunt en dan is zwanger zijn niet zo handig.

Ik weet ook niet of ik mijn account nog houd hier. Heb het momenteel even gehad met zwangeren (niet slecht bedoeld hoor). Maar ik gun jullie natuurlijk allemaal goede zwangerschappen en gezonde baby's.
 
Nymeria wat klote! Hopelijk volgende ronde raak

jomie jess wat fijn gefeliciteerd wat meer rust in de tent en dus hopelijk snel raak!! Ik hoop dat je snel je eisprong vindt

marjo wat fijn dat je er wat meer in gaat geloven!!
 
Marjo, oei dat klinkt niet echt als een prettige dag. Toch gek eigenlijk wat je lichaam allemaal moet verdragen als je zwanger bent.

Nymeria, aah wat jammer :( volgens mij heb je al besloten om ons te verlaten. In ieder geval succes met je jobhunt!

Jomie, hier pas een nod halverwege februari. Ik zit nog steeds op mijn eisprong te wachten, maar als alles mee zit heb ik zaterdag of zondag er een en is mijn vriend ook weer terug. Ik heb nu in ieder geval veel last van steken in de rechteronderkant van mijn buik.

Gefeliciteerd met het slagen van je man!!!

Marlies, hoe gaat het nu met je dochter?
 
Sterkte Marlies voor jou en je dochtertje. Ook erg lastig als je je zo voelt...

Hier voel ik me vandaag weer helemaal goed. Getverdemme, ik blijf t toch naar vinden al die wisselende verschijnselen :(
 
Terug
Bovenaan